Cattedrale di San Pietro in Vatican

A Cattidrali di Petru hè una di e principale attraversu in Roma. U sicretu di questu ùn hè micca solu in a bellezza di l'architettura è di a decorazione interiore, ma ancu in a storia di stu tempiu. Fighemu scurritto da quella chì a Catedra di San Pietro in Vatican hè è cumu si era custruitu.

Storia di a Cattidrali

Cum'è sapete, unu di i più tremendi tempii d'Europa hè stata edificata nantu à u situ di u ripòsu di San Petru, chì martiriccianu à u penditu di u Vaticanu. In seguitu, u postu di u so burial addivintà un postu di cultu: in u 160 u primu munumentu à l'apòstulu hè statu custruttu quì, è in 322 - a basilica. Allora pocu à pocu pressu u tronu apparsu, perchè in a mezora esercitu era l'altare nantu à ella.

Dighjà in u Medievu, a chjesa di San Petru decide di rinuvà è di ricustruisce. I travaglii duraru più di 100 anni, è com'è u risultatu, a cattidrali diventa cum'è a cunniscenu: cun una zona di 44 mila metri è una altezza di circa 46 m L'12 grandi architetti chì participàvanu in u prughjettu di a ricustruzzione di a cattidera facia ogni cuntribuzione à u so amicu . Tra d'elli, tuttu cunnisciutu à Raphaël è Michel'Angiou, à Bramante, Bernini, Giacomo della Porta, Carlo Moderno è altri.

Impresse micca solu e dimensioni enormi di u bastimentu, ma ancu a so bellezza indescribable.

Decorazione interni di a Basilica di San Pietro (Vatican, Italy)

Più di l'impurtante mumentu di e trè nave, un grande nume di tombstones, altari è stati - chì hè ciò chì hè riccu in l'internu di a Cattidrali. Chì ghjè carattica, l'altare principali di u tempiu ùn hè davanti à l'Est, sicondu i canoni di e chjese, è à punente. Dopu à u tempu di a creazione di a prima basilica, è l'architetti, quali eranu impegni à a ristaurazione di a Basilica di San Petru, ùn cambiava nunda.

Hè impussìtellu di ùn prisidiri attentu à a cimbale di majestic tamburinu, scritta in scena di u paradisu in a tecnica di mosaicu. Hè a cupola più altu di u mondu! È in u so centru hè un burulu di 8 metri, à traversu a lumera naturali attraversa u tempiu.

Molti sculture, in particulare, u travagliu di u ghjovanu Michelangelo "Lamentu di Cristu", situatu in a prima capella di a nave in cattiddra, si sorprendere cù a so bellezza è l'accurata. Quandu visitanu a Cattidrali, fannu cura nantu à a statua di San Petru: sicondu a legenda, ella cumprende i desideristi più estimati!

In più di quilli anu scrittu prima, ci sò parechje altre opere d'arti in a Cattidrali, quellu chì dite. E, sicuru, una quistione impurtante hè cumu per ghjunghje à a Cattidrali di San Pietro in u Vaticanu, sia da u bigliettu. È sò necessari, è hè megliu cumprà in anticipu per evitari di e culori longu. Inoltre, hè cunsigliu di piacè di a vostra ruta in tale manera chì una visita a a Cattidrali di Petru cumpiace u prugramma di scursioni per i tempii è musei di Roma.