Cattedrale Navale in Kronstadt

Visiting Sankt Peterburgu è vedete i so parechji turisse ùn saranu micca cumpletu senza visitare a grande Cattedrale Navali in Kronstadt . Questa struttura magnífica attrae l'ochji da afar. A bellezza, a ricchezza è l'esplendenza di l'estremità dicenu à a grandezza antica. Ancu quelli chì ùn sò micca particularmente interessate in a storia, sò maravigliati di vede sta catedrale unica. U patronu di a chjesa hè San Nicolau. Enormi in grandezza, lumera è una di e catedrali più belli, sempri attraversà migghiara di turisti.

Storia di a Cattidrali

A storia di a Cattedrale di San Nicolò di San Nazariu in Kronstadt hè stata cuminciata in u 1897, cun permessu di cullittà i donatori per a custruzzione di stu tempiu. In maiu di u 1901 un prugettu di custruzzione hè stata appruvata, cumandatu da l'architettu Kosyakov. U prughjettu era fattu in a similarità di a Cattedrale di Sophia in Custantine.

Dui anni dopu, in a presenza di tutta a famiglia di l'imperatore è u viergamale NI Kaznakova, a prima petra hè stata cunduttata in a fundazione di a futura catedrale è 32 ghjovani alzate stanu posti in u circondu da u situ di a cumanna. Prima di a custruzzione, Ghjuvanni di Kronstadt hà rializatu un servitore di preghjudiziu.

In l'idea di custruisce un tempiu, l'idea di un munumentu per tutti i marineri chì fallevanu difendu a so patria era tuttu carmata. À e grandi chjappi di marmaru sò stati stampati i nomi di i persone chì eranu chjamati a Patria. Nilu - i nomi è i surnames di i marineri, nantu à i bianchi - i nomi di sacrificadori chì mortu in mare.

Funzioni di l'architettura è l'stile

A dicurazioni interiore di u tempiu còmpie l'architettura bizantina cù temi marini. U pianu hè una veru travagliu di l'arti - in questu sò un mosaicu strangeriu bastiacciu è sculture di i navi.

A cattidrali-munumentu si trova annantu à u quadru d'Anchor è hè visibile da u mare da afar. Hà servitu cum'è una guida à i marineri. Ma cun l'avventu di u putere sovièticu, chì anu distruttu tuttu ciò chì preoccupa a riligione, a catedrale era chjesa è cunvertisce in un cinimettu di Maxim Gorki. Part di a stanza era occupata da maghju. L'altare hè stata dismantled e defiled, i ciumi eranu chjusi, i cruciuti fù sceltu. A superficia interna di i mura, i bagnò, una volta fascinante cù a bellezza di a pintura, eranu pinciati di paint.

In i primi anni cinquanta, l'edificu cumincià à esse reconstituitu. Hè struitu un ceppu suspende, chì reduciu l'altru di a stanza da un terzu. Avà un club navali hè stallatu quì, cù 2500 persone. Doppu, a custruzzioni di a cattana cambiò i so pruprietari parechji volte. In i tempi diffirenti ci sò staghjunati concerti è i club.

È solu l'sforzi di i travaglii di u museu è i marinaghji sò stati salvati è una petite parte di e relics è a decorazione interni ùn anu micca distruttu.

Solu in u 2002, cù a benedizzione di a so santità Alexy II, a prossimu regurgenza di a Cattedrale Navali di San Nicola in Kronstadt hà iniziatu. Una croce hè stata fatta nantu à a coperazione principalu è annantu à u ghjornu di Ghjuvanni di Kronstadt u 2 di Novembre 2005 a prima liturgia divina era tenuta.

Stu simbulu di a marina armata russa, grazia à i tariffi per a ristaurazione di a chjesa è di i subsidi statali, hè statu rispostatu.

Dopu l'aprili di u 2012, ci sò servizii per servizi. A cunsacrazione di u tèmpiu hè stata rializata in u 2013 da a so Santità Patriarca Cirillu è a so Beatitude Patriarca Theophylli di Gerusalemme.

Quelli chì vanu a visitari questu gemma di a storia di a marina russa anu da sapè l'indirizzu cù quale a truvà a Cattedrale Navale in Kronstadt - Kronstadt, Anchor Square, 1, San Pietroburgo, Russia. U modu di funziunamentu di a cattiddra di u mari in Kronstadt hè di ghjornu da 9,30 a 18,00 senza ghjorni off. A visita hè tutta cumpletu. Assicuratevi di visitarà stu museu di a flotta russa, custruitu nantu à una quadra in a furma di l'atonomia.