Vestiti di primavera Trendy 2014

Questa stagione, lumera è mudelli di culura di vestiti sò in moda, ma ancu, ancu più ricuminati, è ancu più cusì, vestiti di sera, primavera-estiu 2014, anche fascinate ancu cù u so stile è l'incantu. Questu annu, in onore di a diversità, è a robba ùn hè micca alcora escezione. À a moda chì mostra vede una varietà di stili, mudelli, tessili, materiali è culori. Pudete cunsiderà chì una attenzioni particulari hè pagatu à vestiti longu primavera-estiu 2014, è di midi length, invece, i mudelli chjudi è sexy ùn anu micca rinunziatu posizzioni.

Prints è applicazioni

Spring - u tempu di ritornu à a liberta di libertà di u muvimentu, finu à i vistimenti. Hè per quessa li tissuti light com'è u cuttuni, u rascu è a sita sò in moda. Vestiti di notte in a primavera di 2014 sò stati eleganti è femini, è per quessa chì sò spessu a righjunghja almenu à u ghjinochju o sottu.

A popularità di stampi è appricazzioni veni passendu impurtanza. In questa stagione, i disinni intricati è l'ornamenti sò rinuve, per esempiu, stile geomètrica, fiore o etnica .

A moda di a primavera di 2014 per i vestiti impugna l'ughjettu di ciciri, è di qualsiasi quantità, sia un pianu chjaru biancu nantu à un fondo nìvuru, o una granna à pezza fatta in cuntrastu di diversi culori.

Materiali aperti è culori monocromati

I vestiti belli per a primavera di 2014 sò assai spessu fatti di i bè, o, almenu, incù inserti di calata. L'attentione particulari mertu hà vistitu di tulliu è guipuru, chì sò imbellate cù ricori è altre tipu di decoru. Questi selezziunate sò adattati per u ghjornu di ogni ghjornu, è per un occasione speciale più solenni.

L'estensi di vestiti primavera, 2014 sò spessu supplementati cù ornamenti, ma quì u vestitu sicuru in a maiò parte di casi serete monofonu. Frà i culori monocromani, i toni classici sò sempre populari, cum'è u biancu o navali azzurri, ma à u listessu tempu, ciuri brillanti è culori di u amaru, rosatu, u verde arinu è u celu si sona. I culori di i vistimenti di a primavera di 2014 includenu ancu una cumminazione di tonalità culurita, per esempiu, utilizendu una striscia. À a cima di a moda, ci sò mudelli di vestiti di lonxitude à u pianu. Puderanu descenderanu direttamente da i malati, o esse in forma di campana. I culori catichichi di i vestiti di a primavera di u 2014 si sò distanti da a più famosa, però, l'opzione. Inoltre parechje mudelli di beige è altri pastel, sfumanti neutri. Spécialmente bona nantu à sti tissuti hè u cuntrastu, chì hè creatu cù l'aiutu di inserzii ule intruduce è adornamenti intricati.