Tinta blanchisserie per unghie

Manicurera francese hè diventata una parte integrante di l'imaghja di parechji donne. Questu ùn hè micca surprisante, perchè l'untura ùn face micca solu per dà un aspecte sano, ma ancu parechje armunia cù qualchissia. Per fà facilità a creazione di a manicura francesa, un lipice blanqueigh hè produtu. Cunsiderate a manera di usalla correctamente.

Appuntamentu di u lápiz blanquejant per unghie

Finu finu à pocu tempu, a manicura francesa era un prughjettu impurtante, chì dumandava 2 fraschi di vernice - bianchi è incolore, è tassi di carta autoeducativa. Manicura blanqueciante u lápiz elimina l'incullate ingaghjaturu di tezza è un mancu puru di i unghjette cù vernice. Vi permette di dà e unghji un coloritu idealmentu biancu, chì, inoltri, durà longu tempu.

Cumu di blancu i vostri unghji cù u lapisulu?

U prucessu dura parechji minuti, ma l'effettu hè immediata è prupone ungliu un pezzu pruduttatu per 2-3 ghjorni. Per ubligatoriu, hè bisognu di purificà i pezzi di u unghje da l'internu è dà a furmazione chjamata. Hè megliu imbarcà e so unghje in acqua calda, è poi utilizate una spatula spiciale per a pulizia. Dopu à l'arghjintedda di u unghie siccatu, avarete bisognu è ancu in u pezzu di l'internu cù un cartaplice blanqueciu, per rinfurzà l'effetti chì pò esse ingrandate. Se ci sò tracce bianchi nantu à i diti, anu da esse distituitu cun un pappu hatu.

Comu sceglie un bulu blanchissant per una manicura francesa?

I marchi più famusi sò:

  1. Oriflame.
  2. Essence.
  3. Lady Rose.
  4. Yves Rocher.

Tutte e 4 prudutti fabricanu lamessi d'alta qualità cun una struttura bè, chì dà l'unghie per un apparenza beddu di 5 ghjorni. Un aghjustà bonu à u disignu di u lapisulante di u biancu da Yves Rocher hè un capu cù una punta di punta, cù quale pudete facilmente trasladà a cuticule è lavò a superficia interna di u unghje.