Museum of Frontier Lands


A cità vicinu à a cità di Kirkenes , chì si trova in nord-est di Norvegia , circa 8 km da u nordu-russu frontiere, in u picculu villaggiu di Sør-Varanger, ci hè u Museu di Borderlands, l'espurtazione principale chì conta a Segunda Guerra Mondiale per l'ochji di i residenti lucali.

U Museo Sor-Varanger hè parti di u Museu Varanger. In più di u museu hè ancu 2 rami: in Vardø, chì cuntene à Kven (settlers da a Finlandia è u valle sudu di Thorne), è u museu Vardø, chì hè u museu più anticu di Finnmark in Finlandia. Dedicata à a storia di a cità è di a pesca.

Esposizione dedicata à a Siconda Guerra Mundiali

U museu cuntene di l'avvinimenti militari in l'ochji di i residenti lucali chì avianu a survivà l'occupazione tedesca è u bumbardamentu di e forzi Alliati, postu chì Kirkenes, a sede di a troppu germanica, hè stata sughjettu à stravaganzza massiva d'aire.

Frà l'espurtazioni principali sò i seguenti:

  1. U pianu . A carta di visita di u museu hè u risultatu da u fondu di u lavu è l'IL-2 Soviètica restaurata, chì hè statu dispunibule in u 1944 annantu à u territoriu. U pilotu hà sappiutu per eject and reach the troops sovietsi, l'operatore di radiu morse. U pianu hè statu risuscitatu da u fondu di u lavu in u 1947, in u 1984 hè stata riittata à a Union Soviètica, è quandu u museu hè statu creatu, u gruppu russu u presentava à Norvegia.
  2. Panorama , raffinendu un partigianu Norvegianu, trasmette à e truppe suvietichi nantu à i movimenti di e truppe allemand. In fattu, assai i ghjovani da a costa di Finnmark hà righjuntu a Peninsula di Rybachiy nantu à a Peninsula di Kola, unni si furmaronu in spiaghjaru, è dopu praticanu nantu à a costa, unni cuntrullaru l'attività di e truppe alimanu.
  3. Documenti chì dicenu à a vita di a pupulazione in u piriu di u 1941 à u 1943. In u ghjurnale, chì in questu tempu era casa di circa 10 mila persone, era postu più di 160 mil soldati germani. Dopu à u 1943, l'accadenza di l'Unioni Soviètica contra e militare esattamente cundiziati in a Kirkenes, è l'aviación soviètica hà travagliatu 328 incursu aereo à a cità. Duranti questi tempi, i abitanti amparanu in Andersgört , un refuggiu di bombi tempurali in u centru di a cità. Oghje hè un destinazione turistica populari.
  4. A manta di una donna chjamata Dagny Lo, chì, dopu à i Ghjudei, eseguitu u so maritu di partisanu, fù mandatu in un campu di cuncintrazioni. In questu manta borda i nomi di tutti i campi in quale ellu hà visitatu. Dagny hà survivittu è donate a so manta cum'è un rigalu per u museu.

Altri salotti di u Museum of Frontier Lands

In più di a storia militare, l'expositioni di u museu palesanu ancu altri temi:

  1. U museu etnograficu di a comuna di u bordu Sør-Varanger hè rapprisintatu da parechji pranzi, cuntendu a so storia, a natura, i costi culturali è i tradizioni di a pupulazione . Una altra parte hè dedicatu à a cultura è a vita di u Saami. D'interessu particulari hè un colture di ritratti pigliati da una figura publica Elissip Wessel.
  2. Esposizione di a storia di a creazione è l'esistenza di l'empresa minera Sydvaranger AS.
  3. U museu, dedicatu à l'artist Saami Jon Andreas Savio , hè situatu in u stessu edificu. Ci hè una mostra permanente di e so pitture.

U museu possa una libreria, chì pò esse aduprata da un arranzimentu anticipu è una tenda chì offre i turisti una larga selezzione di letteratura storica lucali. Inoltre, ci hè una cafe.

Cumu visità u Museo di Borderlands?

Da Oslo à Vadsø pudete voce in avione. U volu pigliarà 2 ora 55 minuti. Da Vadsø à u museu pudete ghjunghjene in caru nantu à a strada E75, dopu à u E6; A strada vi pigliarà più altri 3 ore. Pudete vèndinu in caru o busu da Oslo à Kirkenes, ma u viaghju dura casi 24 ore.

U museu hè assai vicinu à Kirkenes . Da u mole Hurtigruten pudete acquistà cù el busu municipal.