U fiumu Trebyshnitsa


U fiumu Trebishnica hè un fiume chì dinò in Bosnia-Erzegovina . A so longa hè 187 chilomitri, quasi un centu di elli run underground. Trebyshnitsa hè u fiumu sutturinu più longu in u mondu, chì sicuru i bosni sò orgugliosi. Malgradu u fattu chì a maiò parte di a "vita" di u fiumu passa sottu a terra, hè sempri a vista più impurtante di Bosnie-Herzégovine.

Infurmazioni ghjugna

A durata di u fiumu hè pocu chjuca, mentri Trebishnitsa scorri par u territoriu di parechji stati, ancu a Bosnia. Atra i turisti cun l'ambiguità, cumu per dumandà u ghjocu è cercanu cù e persone. Un correnti tempestoso, di colpu si metti in a suttastra, è cum'è un impegnu à parechji chilometri. Chì, sicuru, hè stesu assai impressiunanti.

U fiumu hè u megliu à i riadorsi à l'energia, hè utilizzatu per a rega, è ghjucà un rollu cruciali in sustegnu l'agricultura di Bosnie. E quattru stazioni idraulici sò custruiti nantu à u fiumu, in u prublemu vicinu, sò più di più di trè. Quandu custruisce e prime dui staghjunali, duie laghi artificiali Bilenko è Gorichko foru criati, chì oghji serve com'è una zona recreata per i cità. Ci sò e righjunali di e piani cun infrastruttura è attraversu acqua, induve pudete avete un grandu tempu.

Landmark Historic

In u nordu di Trebyshnitsa in u territoriu di u Montenegro hè una grandita caverna Krasnaya Stena. Hè valu in u prezzu di stallà tarritorii raramenti di l'attività umana, chì datanu 16 000 anni prima di l'era. U Red Wall hè cum'è un libru in storia di quelli tempi, i archeologi anu capace di scopre a trocita più preziosa: articuli di casa, disinni nantu à i mura, robba è moltu più. Oghji artefatti sò stati manteni in u Museo Nazionale di Montenegro. U fiumu hà fattu u rolu più impurtante in a vita di u stabilimentu, perchè a ricerca di scientist è archeologi ùn anulavanu micca u reservatu.