Mostar Shopping

Mostar hè una cità assai diversa. In più, hè a capitale antica di Bosnie. Per quessa, shopping in Mostar acquisto un culore nazionale: invece di e strade cù e boute, un bazar cun una storia prufonda. Ghjè nantu à u Vechju Mercatu è tutti i cumercii principali sò fatti.

U baciu anticu - shopping in Bosni

U baciardu anticu si trova situatu vicinu à i centri di a cità , u pianu legendariu anticu - hè u stessu centru di a cità. U mercatu si vultò nantu à u so postu storicu, in a parti più antica di a cità . A putenza rapida di Kujundiluk, nantu à quali cuntene cù parechje mercanzi sò sviluppati ogni ghjornu, hè stata custruita in a fine di u XVI seculu. È sempre bisognu di vede turisti è residenti lucali. Ci sò parechji buttoni è ristoranti in u tradiziunale. Stu locu hè impregnatu di l'antichità.

A storia di u baciardu anticu hè prufonda è variata. A l'epica di l'Imperu Ottumanu, a strada pavatu era u "centru cummerciale" di micca solu a cità, ma a tutta a regione. Ci era più di 500 attraversu travagliu. A través Mostar passava parechje strade importante è à qualchì parte - hè u meritu di quelli picculi picculi picculi, chì avianu produttu prudutti utili è di qualità. Dopu à elli vinìanu da altre città, i cummarianu in un grande bazar.

U Kujund iluk Street pudia mantene a so architettura originale, abitava una moschea, alberghi picculi, è hè dinò un travagliu chjucu. A casa di pietra, cù porti bassa, anu invitatu i turistici à vede l'opara di l'artighjani chì a famiglia hè di famiglia o di cumprà un souvenir interessante in una tenda tradiziunale. Quì pudete cumprà tuttu - da figurini di legnu di legnu in robba. Di sicuru, a maiò parte di vende productes tradizionale, ma in certi pudete cumprà e cose muderni, ghjuvelli fatti di metallu preziosu o articuli di casa. A più chjaru di ricurdà è chì stu locu havi una storia richiana è e tradizione di u cummerciu naziunale sò cunservate - ùn abbia micca in negozia!

Anu tornu à u bazar. Trà i boni cuntenenti puderebbenu raramenti attruvà cungliate cù bè mercurie: tessili, piatti, vestiti, accessori, ricordi, frutti, spezie è assai più. U baziu anticu va pocu più alluntanale da a fruntiera di a Kujundiluk. In i strade strade sò i tradituri lucali, chì offrenu turisti ùn hè micca bellu interessante cum'è maestri. Frà quì sò l'oggetti di pittura è più crescente, per esempiu, libri nantu à u Ponte Vecchio o l'avvene chì succè in queste locu. Pudete ancu cumprà caratteri chjucchi di u ponte o una selezione di ritratti cun ella, chì deve esse u Mercadore. Ùn vi scurdate chì hà una storia larga assuciata à i rotti cummirciali, chì hè ancu interessante per sapè.

Induve hè situatu?

U baciardu anticu si trova in u stessu centru di a cità, u Ponte Vecchiu sirve com'è u puntu di rifirimentu principali. Cuntrava à u bientôt, pudete truvà seguitamenti in Kujundiluk, chì hè a via più legami di u baziu. In parallelu cun elle hè una strata cun u Marsala Tito. Se vene à u baziu in taxi, puderebbenu troppu purtate.