Jonkoping Park


Jonkoping ùn pò esse chjamata a cità turistica più notturna in Svezzia , anche senza sensu qualcosa di vede: l'aria fresca è l'impressionante vista di unu di i più grandi laghi in u paese, Vettern , ùn abbandunate micca di i visitori chì si passanu indiferente. A questa regione hè spuntata da petri rimini, vaddi altivi è pratiche fertili. In ogni casu, l' attratore principale di a regione ùn hè micca a so natura stupente, ma un museu unicu è abbitatu - Jönköpings Stadspark, chì discendiremu in più detailed below.

Fatti storici

U principal park di Jönköping hè situatu in a parti cintrali di a cità, nantu à a cullina di Dunk Hall, è hè un grande complechju cù un spaziu di 0.43 metri quadri. km. A custruzione di u parcu iniziò in u 1896 è durò casi 6 anni, è a ceremonia di inaugurazione ufficiale hè stata aduprata in u 1902.

L'idea di crià un museu apertu in u museu hè di u famusu ingenieru sueco Algot Freiberg, chì offra trasportu à u Parque Jönköping una vecchia ghjesgia di lignu di a Medievu (Bäckaby gamla kyrka) com un veneratu valuoso. A strada, u mudellu stessu di l'attratore cintrali di a cità hè stata presitu da Stoccolma ( Skansen Park) è Lunda (Kulturen Complex)

.

Chì ghjè interessante di Jonkoping Park?

U decoru principali di u Jönköping City Park hè u museu unicu è un cumunitariu chì cuntene di più di 10 edifichi è ogni tipu di strutture. Frà l 'escezione più interessante:

  1. L'antica campana torre , situata in a parti nordica di u parcu è custruita, sicondu i circunscerdi, in a fine di u seculu XVII.
  2. U travagliu agriculu Ryggåsstugan. Una funziunalità di stu tipu di custruzzione hè a presenza di una grande sala, induve u tettu culpisci u culore. Una struttura adattata hè stata trovata da Algot Freiberg à u cunfini di i dui pruvinzioni storichi di Svezia (Halland è Småland) è compru per 120 cu.
  3. Caserna. Un esempiu interessanti di un locu induve un ghjornu sò stati cavalieri reali. Questa hè una struttura abbastanza grandi, chì hà una cucina, un salottu, una veranda è parechji barbiteri.
  4. Un navi di pietra. Un impurtante exhibitu di u museu in l'aria aperta hè l'imitazioni di un veru locu di funerali in Scandinavia preistorica. U nome vene da a forma è l'apparizione di u munumentu, ricorda à a siluette di u vaghjolu viking.
  5. A salottica , purtata à u Park Jönköping in 1903 da u paese di Molskog. U principiu di u mekanismu hè simplice: un filu di grosso appropritatu hè stintatu da una forma speziale, chì face più fino. Mughjeri simili parevanu in Svezzia à u principiu di u XIIesimu seculu, è una rota di acqua era utilita per cunvertisce l'energia.
  6. U museu di l'Occidenti , custruitu in u 1914-1915. U prugettu era designatu da l'architettu Oskar Oberg. A data, a so ricchezza hà una circa 1500 copia: 350 spezie distinti di l'uce è più di 2500 ova. U più esposizione antica data di u 1866 - 5 ova di un picculu uccello di u cima. U museu hè apertu per visita di maghju à agostu.

In u parcu ci sò dinù 2 cafes, Stadsparkskrogen è Nya Alphyddan, induve dopu una longa scursioni pudete tastà diliziosi è diliziosi cù pezzi tradiziunali di cucina suvede .

A infurmazione infurmata per i turisti

Jonkoping Park hè di 2 minuti. caminari di u centru di a cità, cusì à ghjunghje ùn hè micca difficiule per un novu turista novu. Per ghjunghje u complexu di u museu pudete: