Dumplings, cherry, su, par, multivariate

Vareniki cù ciliegie - un pezzu tradiziunale di u populu ucrainu, chì hè amatu cù l'abitanti di u nostru paese. Oghje, vi diciarà cusì cun u vareniki cù ciliegie per un coppiu cù l'aiutu di una multivarka, è per pampererà a famiglia cù questu cusì boni.

Ricetta per vareniki cù ciliegie per un coppiu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà dumplings cun ciliegie per uni parechje di pasta alla prima. Per fà questu, u iogurtu hè pocu caliatu, ci spincevamu, sprinkle sugar u soda. In seguitu, avemu fattu introduce a farina tamanta in anticipazione è ammaite a pasta elastica cù mani neve. Pigliate in un napule è lasciate durante una meza ora nantu à a tavula. Dopu à sparraru in una capanna fina di tagliu è di cutà i stessi curnici cù un vetru. Per ogni zicchinu avemu un pocu zuccherinu biancu, fate uni pochi di ciliegli senza pesti nantu à u paese è ricci l 'arghjintivi, furmendu un varenik liso. Cusì, mudeli tutti i prudutti è lasciate nantu à a table in corta, è a saldine da asciera. U cisterna di u vaporizzariu hè fatta cun un mantellu da crema funci, ponemu vareniki a poca distanza da l'altri. In a capacità di multivarka pour acqua fogera, fate a canna cù vareniki cù ciliegie, cercone l'appruvamentu è fate un pocu di 10 minuti. Oghje un platu nantu à un pianu bellu cù crema agrume di pocu grassu o un casgiu cremosi funestu.

Amite di dumplings cun un cherry.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

I ciuri sò diluuti, lavati, secchi è purificati piti. In un focu chjardu u kefir, ponu suttastru arghjintinu, a mantra, rumpia u ovu di pollula è a mugla cù un batchju. Allora tira u levitu, u zuccheru, u salinu, sbagliati u pane di puddastru è a farina tamanta. Amminimu a pezza di plastica, dividite in bolii idèntici chjappesi di 65 grammi, foglie, sprezzate uni pochi di cirasi è sprinkle cù u zuccheru. I cantu di a lotta di furmagliu aggradèvule è fate a pezza cù una pezza in u vaporizzatore. In i pranzi di multivaruperti per acqua di furmagliu, installate una cestera cù prudutti, aghjunghjenu a tapa è coccia bagnu amuzzu cù ciliegie per un coppiu finu à prestu.