Injection Sperm Intracytoplasmic

Inziunazione intracitoplastale di semitismu (ICSI) hè un tipu di manipulazione, in a quale l'intruduzioni di una cungule sessuale maschile direttamente in u citoplasimu d'un ovu matura. A so tecnica hè attivamente utilizata in a medicina ammanitariu è riputtivu è aiuta à fà cresce a chance di cuncepimentu.

Cumu l'ICSI hà realizatu?

L'usu di sta tècnica permette di risolve quissa situazione desesperativa, quandu u cunceceptione ùn si trovi per l' infertilità in l'omi. Per una inzugazione intracitoplastale di un sperma in una cellula femminile, oocyte, hè chjamatu un esperma chì currisponde à a norma.

Per esse a manipulazione, un microscopu cù una magnizazione ottica ottica hè aduprata, chì hà un pezzu speziale cun un termoregulator, i.e. hà constantemente una temperatura di circa 37 gradi. À u stessu microscope aghjughjanu micromanipulatori especiales, chì vi permette di moviri a micropipette in ogni direzione.

Cumu hè a scelta di sperma realizata per ICSI?

Stu tipu di tecnica si sottuponiscenu casi ogni annu. Permette di fà una valutazione morphologica di a cellula sessuale sessuale e sceglie u più adattatu per a impegazione.

Hè ancu possibbili di cunducerà un ICSI di u fisiologicu. Questu usa l'acidu hyaluronicu, chì aiuta per identificà u semu maturu in u ejaculatu. Tuttu chistu ci permette reduce radicià a probabilità di sviluppà anormalità genetica, in particulari chiddi chì sviluppanu l'ovu hè fecundatu cù un espertu daturu, senza essa formate.

Cusì, deve esse dichjaratu chì ICSI permette l'exclusionu di a fecundazione, l'esperma predilettuali pre-apoptòticu, i.e. Quelli chì hanu da pruvucà u sviluppu programatu.