Shopping in Amberes

In cunfrontu cù e cità principali cità europei, Amberes ùn pò esse chjamata metropole. In ogni casu, si sunnava di fà ricordi di u vostru viaghju in Belgique o l'aghjurnamentu di u vestitivu, da quì ùn ùn turnarè micca. L'scelta di prudutti in i mercati locali hè ancu bellu. Dunque, ùn avete micca longu di spicchalli annantu à ciò chì cumprà in Amberes: a varietà di merchenzie quì hè assai diversa.

Doppu a vendita in a cità?

Quelli chì amu a cose qualità è ùn sò micca teme à l'altitudine di i prezzi ùn definiscemente visita Meir Street, a principal shopping street di Amberes . Si stendi da Keyserlei, situatu vicinu à a stazione di trene , à a quadra di Groenplaats. Sè più preferitu cumprà u vestitu è ​​l'accessorii da i famosi famosi, strolle per e carrughji di Hopland è Schuttershofstraat, chì sò cumplicati solu cù boutiques d'elite di Armani, Scapa, Hermes, Cartier.

Micca benedetta da Meir sò i strati Kammenstraat, Nationalestraat è Huidevettersstraat, induve truvà butterie cù l'artighjianu di l'artighjianu di l'artighjanali di u cinturione belggique, cum'è Dries van Noten o Walter van Beirendonck. Quì vi trova trova nantu à u stilu rilassante in u stilu classicu, è ghjochi creativi per i ghjovani donne di a moda è i hipsters.

In tempu di e shopping in Amberes, pudete cumprà tali affari in memoria di sta piccula cità belga:

  1. Diamanti. U settore hè famoso per i so corelli dichi in diamanti, affinchì trovi assai buchbi di vendita in i strati. Sì avete qualchì bisognu especialità per a qualità di diamanti, vai per u giant Diamond Museum . L'aria di sta buttiglia-galeria hè di circa 1000 metri quadru. M, è un bonu bonu di una visa seranu l'occasione di compra un diamante di ogni pianu, colore è grandore.
  2. Praline di cocolata belga. U "diamanti" chocolatine più deliciosu sò fatti in i buttreghi di Del Rey (Appelmansstraat, 5), Château Blanc (Torfbrug, 1) è Burie (Korte Gasthuisstraat, 3).
  3. Antiques. Pudete cumprà una vechja bauble per u memoria in a strada di Kloosterstraat.
  4. Souvenirs exoticos in coreanu, u culu u japunesi. Hè vindutu in Chinatown, situatu 300 m à nordu di a stazione ferroviaria. Inoltre quì, i clienti sò offerte pruduzzioni d'urìggini orientali.
  5. Perfumaria. I veri perfetti belga anu da offra in Verso store.

Food shopping

Per l'alimentazione, i populi lucali attentanu à u mercatu, situatu vicinu à a quadra di Theaterplein quandu vicinu à u teatru. Questu hè un veru paradisu gastronimu: quì pudete diventà u patrone di frutti è ligumi freschi è savurde, castagne, carne, pisci, furmagliu. Da i bè e dispusitivi, i turisti anu spessu appruduciutu di l'antichi, bicycles, robes, etc. U mercatu mercatu solu nantu à u settimane.

In Anbeppu, meritanu l'attinatu u sughjettu è u anticu di u duminiu domu (travagliu di 9 à 17 ore) è u mercatu di i vennari, situatu in Vrijdagmarkt, chì opera da 9 à 13 ore.