Stephen Fry hà dettu chì era statu diagnosticatu cun cancer di prute

U famosu attore inglese di 60 anni, Stephen Fry, hà participatu recentemente in unu di i televiżjoni shows, contà una storia tristi aboutu stessu. Ci hè chì a fini di dicembre 2017 Steven hè diagnosticatu cun cancer di prute. Scupreru di sta maladie in u tempu è issa Fry si senti bella.

Steven Fry

Pensu chì aghju avutu un friddu

A so storia di cume ellu hà vintu per l'ultimi dui mesi, Stephen hà cuminciatu cù ciò chì hà dettu nantu à a suspettazione di a gripe:

"Tuttu era fine in a me vita, è ùn avete mai pensatu chì a destinazione m'hà datu una maraviglia cusì impaleria. Per parechjimi ghjorni, pratice cù u fattu chì ùn aghju micca passatu tutti i signali di a gripe. Pensu chì eru culopitu di un friddu o quarchi cosa simili. Aghju visitatu à a clinica induve aghju pigliatu u sangue è parechje altre provi, i risultati di quali scunciavanu. I medichi dicenu chì sò suspetti di un tumore. Dopu ch'e aghju urdinatu una biopsia è una scuperta MRI, è fù cunnannatu a pruteuse cancer. Quandu l'aghju intesu u diagnosticu, era scantatu. Malgradu u mo scusa, i medichi dicenu chì sta maladie hè stata scuperta in tempu, chì significa chì u trattamentu serà assai gentile. Hè offrule una scelta di dui opzioni per risolviri u mo prublema: una operazione per sguassà a prutata è 11 nodi naziunali o a quimioterapia. Aghju sceltu u primu. Pensu chì a mo decisione hè stata ghjustu. In ogni casu, vogliu pensallu cusì ".

Dopu questu, l'attore di 60 anni hà detta da ciò chì l'emozioni hà avè travagliatu:

"Francamente, l'ultimi dui mesi chì facia a mo salute, era assai difficili per mè. Avà tuttu hè fine, è mi sentu sanu. Pudemu di calmassimu di parlà di ciò chì succideva è di risponde à e dumande di i ghjurnalisti. Sapete, sò sempre pensatu chì u cancià hè scantu, ma nunda cum'è questu hè chì mi succearà. Avà capitu quandu eru erettu. Ci hè chì esce da u cancer, sempre è cun quellu chì ùn hè nimu in stu pianeta hè immune da ella. Avà, cum'è no altru, divutu di vita. Pensu chì l'operazione è l'aiutu puntuale di i medichi foru prisintati davanti à parechji anni più di vita. I vogliu campà cù piacè, perchè più tardi ùn aghju micca ririveratu di qualcosa ".
Leghje ancu

Fry hè un attore assai famosu

Stéphiri ci principia a so carriera com'è actor è comediante in 1982. Hè da quì chì l'attore met Hugh Laurie, chì hà ghjucatu un rolu più grande in a so vita, divintendu un bonu amicu è cumpagnu. A lot di pirsuni sapemu chì, in u principiu, a carriera attiva di Fry ùn hè micca bella. U primu successu successu à ellu in u 1987, quand'ellu è Hugh hà iniziatu un sciccarori umore chjamatu "The Fry and Laurie Show". Dopu à questu, seguitu da a serie "Jeeves and Worcester", chì purtò micca solu l'amore di l'audienza, ma ancu i primi premiu.

In generale, u travagliu di l'attore di Stephen stampa per a so diversità. Pò esse vistu micca solu in seri, ma dinò in cintesi sensitivi: "Alice in Wonderland", "Sherlock Holmes: U ghjocu di l'ombra", "U Thunderbolt" è assai altri. In più, Fry pruvò à scrive. Stèttu pubblicò opari comu "Moab - my wash bowl", "Liar", "Cumu creà una storia" è assai altri. In quantu a vita persunale di u famosu attore, Stephen ha longu cunfissatu l'omosessualità è appartene à a comunità LGBT. Fry hè digià 3 anni intravatu cù un ghjovanu ghjocu Elliott Spencer, chì dete una nova fe in a vita.

Stephen Fry cù a so sposa Elliott Spencer