Torta di limonu in u multivariate

L'agrumi cigliu hè riccu à u gustu è à u gustu, è hè dunque ideale per l'utilizazione duranti un clima dolore da una tazza di tè. Questa cascata, avemu prumunturi un arricatu di limonu in un multivettetabilo, chì prumove un risplendore brillanti ancu s'ellu hè raramente trattatu di coccia.

U casgiu è u pasticchio di limonu hè una ricetta simplice

Sì avete un suminatu di biscotti congelati o un vaso di u vostru marmellu fugliale, è ponu utilizate cum'è un caperu di cìtricu cù u furmagliu cottage.

Ingredients:

Preparazione

Prima di preparate un torta di limonu, rinfrisca i bachi è chop. In a tazza di u blender, fricà i primi cinque ingredienti finu à ottene una crema di curda lisa. Sittendu senza firmà l'impruvisa di l'imbastizzatore, cumencia à aghjunghje ose. Passà in u primu di l'ingredienti secchi, anch'elli cunzuddinate currettamente è aghjunghje in porzi à a crema di curda. Distribuiate a mità di a pezza finita in a forma o immediatamente in a tazza di u multivaru, cumprenda cù u puree di bacca è aghjunghjendu a pasta restante. A cucina passà una ora in u modu "Baking". Dopu avè rinfriscatu, u tastu finitu pò esse glazed o decoratu cù una mistura di zuccaru è di zucchero.

A ricetta per un pappagallou di limonu cù i fiori di pepite in una multi-

Avemu l'usu di cumpensà u pastellu cù frutti, frutti cunfitti è frutti secchi, quasi pirdedu di e zicchini di rospi, chì ùn sò micca solu sapienti nantu à u furmagliu, ma ancu parranu astrizzati à u pastore cut.

Ingredients:

Preparazione

Turnu i primi cinque ingredienti in una crema ottugera homogeneia, travaglià a mixtura cun un mezcladoru à a rapidità massima. Cumplighendu u zuttati, cuminci à vultà u oliu vegetale. Pujhe in i zicchini di e cipolle di pittine è si vittite à novu. Mesturà a pate e furmagliu, agghiuncialli à a mezcolatura di tutte e distribuzione a pasta in forma di silicone, o direttamente in a tazza di u dispusitivu. Preparate una cupcaghja cù a buccia di limone in a manera di "Baking" durante una ora, è dopu, deixe frutte prima di sguassà.

U taccu d'ampezzo cù a buccia d'limone hè spressa in una veru dilicata di zucchero è di latte, è per l'accentu di culore decore i resti di a casca.