Sindrome di distress respiratorju in i culminati

Sindrome di distress respiratorju (SDR) in novi, in simple words - una violazione di respirazione, assai preoccupatu di a medicina moderna è, sicuru, i genitori di i culmi novi.

I SDR sò generalmente in i figlioli nascite prima di u terminu . Sta malattia hè dettauta immediatamenti quandu u zitellu hè natu, o literale in prime 48 ore di a vita di u zitellu.

A prubabilmente SDR di nascita hè chì a mamma hà avutu avutu avutu, aborti, cumplicazioni durante a gravidanza. In u stessu, u sviluppu di a malatia hè pussibule per via di a presenza di a mamma di i malatii infuziunarii è di malati cardiovascular.

L'alveoli di i pulmoni da l'internu sò straggiati cù una sustanzia chì impedisce di fallu, è a circulazione di sangue in quellu hè disturbatu. Sì sta sustegnu (surfactant) ùn hè micca abbastanza - questu serà u principiu impetu à u sviluppu di u sindromu di disordini respiratorii.

I sintomi di SDR sò dinò:

Hè pussibule avvishiru u sviluppu di SDR in anticipu?

Per questu, i prucessi clinichi sò rializati, è cù u minimu suspetti di a pussibilità di l'iniziu di a malatia, u trattamentu preventivo hè realizatu.

U sindromu di distress respiratorju di i picciotti sò duie volte probabili di esse perseguite da e femini.

In u corsu di a malatia, ci sò trè gradi di gravity, chì sò stati evaluati nantu à l'scala Silverman-Andersen.

U sindromu di disordini respiratorii in i zitelli hè trattu da seguita: u zitellu hè colutu in una incubatura speciale, induve l'umidità necessària è a temperatura si mantenenu. Oxygen hè furnitu continuamente. Poverà ancu un dropper (glucose, plasma, etc.).

I matri futuri anu seguitu a so salute cù una grande responsabilità. In tempu di realizà e prucessi necessarisi è studii. Allora per a salute di u zitellu ùn deveru micca incestu.