Tara Reed hà scunvatu a prima è sagging skin di i invitati à una festa di Halloween

In u passatu di a fine di u ghjocu americanu, Maxim brillantizza hà preparatu un partitu storicu, chì diventò un primu attellu di celebrazione di Halloween. Tara Reed, di 40 anni, vinni à festa in u vistimentu di a dea greca, chì hà permessu chì l'oghjettanu micca l'admirazione, ma horroru da u corpu facia di u so propiu.

Anorexia ghjucadore

In 2011, cun forti appetitissimi, Tara Reed cuminciò à funnera davanti à l'ochji. Ancu ella stessu ùn hà micca cunsunenti nantu à i rumuri, ma senza ellu era chjaru chì l'attrìccia di u Pie Amicu avia averebbi problemi di salute. Prestu li media anu detti diagnostichi di una biddizza - anorexia. Dopu da questu, Tara hè statu trattatu cù diversi prudutti di successu da un disordine di e nutizie. Ella sceglie uni pochi volte, è pèrdite.

Perchè cusì tanta franciità?

U 22 di uttùviru, Reed attenda à l'eventu per l'occasioni di u Halloween imparatu in Los Angeles. Prima di l'ùtimi di i rappurtari di mutandine, a ragazza ballaia in l'imaghjini di una dea greca: in un vistitu di bra è calzii, decorata cù foglie d'oru è chiffon. U bagnu di Tara ùn era micca debbullatu è cumpletu direttamente à e norme di decencia, u scossa di i ghjurnalisti è di i clientni di u partitu di Maxim era causatu da a predilezze maladie di l'attrice. E vittiru mi scantu à quelle di i claviculi è di i pezzi.

Leghje ancu

Hà soru, Reid si propriu, cum'è s'ellu ùn capia ch'ellu hà dettu chì era deplore, pospose positively davanti à l'lenti cun piacè. Hè cuntentu cù a so figura?