U Palazzu Vorontsov

À u pedi di u Monti Ai-Petri sopra à a cità di Alupka majestu risposu u Palazzu Vorontsov. Hè cusì maravigliatu in u paisaghju di Alupka, a vegetazione di e città è a catena muntosa, cum'è se tuttu questu era natu in una sola dance à u stessu tempu.

Stu monumentu unicu di l'architettura hè stata fatta in u principiu di u XIXu seculu per l'statu statali militaru Count M.S. Vorontsova. In u schema originale riflette l'era di u Romanticismu. L'architettu di u Palazzu Vorontsov, Eduard Blor, hà criatu un prughjettu chì combina perfectamente u splendore orientale, u charmu arabu è l' estilu inglesi .

Architettura di u palazzu

A faccia trasera o a parti occidentali hè simile à a villa di i re di Inglesi di u Rinascimentu. U sensu di inaccessibilità hè creatu da spassighjate strette, muri cunghjunati di cisterna era grossa è di dui torres massivi.

A parti nord hè un esemplare di l'architettura Tudor in inglese di u XVIe seculu, cù salipulamenti vertichi è i grandi finestalli. In una di e turri hè sempre travaglianu ghjornu, chì battore ogni ora. Eranu fattu in Londra.

Per entra à l'entrata cintrali, duverete scenderà l'staircase monumentale, chì hè guardatu da trè parechje di leone di marmura bianca. In u friscu di u nichulu prufundendu di a facciata, chì hè cupartu da stucco ornamentu, l'inscription in Arabu "Ùn ci hè vincetu salvu l'Alà!" Hè u muttu di i califfi Grenadien. A facconda miridiunali hè in modu Moorish.

Interiors di u Palazzu Vorontsov

Ci sò 150 camere al borde. I più interessanti sò u salottu blu, u gabignane cinese, a stanza di cuttuni è u menhjornu . Ogni stanza hè fatta in diversi stili. In u grandi mobili di legnu finitu. I Candelabras, gerbi, prodotti di cristalli, malachite sò stati spezializzati in fabbrichi russi. Porte è panele sò fatti di rochie culurite.

In i tribunale sò parechje parechji e rare things that made Vorontsov Palace un museu. U museu cullò più di 11 mila còpies. U più valuru hè rapprisintatu da i pittura nantu à artisti russi, libri, disinazioni, mape. In Shuvalov Corps, exhibe permanente di i pittura è gràfiche da u museu sòie aperti.

Giardinu di Vorontsov invernale

Un passaghju distintu trà a stanza blu è u grand comedor hè u giardinu di l'inverno di u Palazzu Vorontsov. A stu tempu, cum'è quellu tempu, u disignu di u giardinu d'invernale pare una galeria. Ficus-repens i branchi in i mure, i palme di date è duie stand in Araucaria alta in u Kadushki. Trà u verdu pudete vede statelli di marmu. À u muru miridiunali sò e sculture di i pruprietarii di u Palazzu Vorontsov, chì sò eseguiti assai realistichi.

U giardinu invernale di u Palazzu Vorontsov hè assai lume. Originamenti era una loggia, chì hè stata dopu viduta, è nantu à una lanterna per una mejor illuminazione.

Palazzu di palazzu

U Vorontsov Palace Park hè divisu in Upper Park è Bottom. In ogni di elli ci sò caminari pedi chì sò paralleli à a costa. In u parcu, a cunnessione di l'architettura cù a Grecia antica è u so giardinu di Platuni hè enfatizata, i lochi di lecci, oaks, pianta hè stata pianta.

In u Parcu Baaghdissu ci sò primi funtani. Un'interessu maiò hè u Parcu Altu cù i so fiori, funtani è stati di petra. Quì pudete vedere a Moonstone, u Chjucu è Gran Caosu, sentate a coolness sottu l'ombra di l'Oliva. Pudete osservà è cumincià i cigni in i laghi di u parcu, ci sò trè da elli: Troutnoe, Swan and Mirror, stradle longu Platinum, Solnechnaya è Chestnut glades.

Pudete truvà à u Palazzu Vorontsov da u paesi di Alupki (un locu di cità di 17 km da Yalta) o à traversu Mishor, longu a via di Yalta, sopra u mari.