Italia, Bolzano

In a parti sittintriunali di a Regione Autonoma Italiana di Trentino-Alto Adige, Bolzano si trova cù a capitale di u listu nome. In i seculi passati era cunsideratu cum'è u centru di u cummerciu, è oghje chjamà bè a cità d'ocio, cultura è arti. In più di assai attrazioni, Bolzano hè riccu in paisaghji pittoresca. A cità hè stata datu u nome di "porta di a porta di i Dolomiti". In fattu, u stabilimentu, situatu in un bonu valdu alpinu sopra u 265 m à u livellu di u mari, hè circundatu da un arsenu di picculi di i Dolomiti. Questu vicisimu ùn pudianu aiutà à a sviluppà a stazzioni di l'isula in l'area. A storia di una di e cità più interessanti in Italia - Bolzano hè assai riccu, chì ùn pudendu truvà a so riflessione in u presente. Per esempiu, pudete senti diversi lingui - Italianu è Germanu, ancu Rumaniu. Ancu l'inscripzioni in a cità sò prisentati in dui lingui. In modu, a regione autonoma hè ancu chjamata Tyrol del Sud. Vi parvaraghju ciò chì vede in Bolzano è cumu esse spentu tempu cun prufittu.

Bolzano: attrazioni

Quandu si ghjunghje à a cità, truverete in una atmosfera spiciale, induve a mudernità cunnessu cunnessi cù a antichità medievale cù u tirolini. In particulari hè sensu in a so parti cintrali, chì hè un centru stòricu. Sightseeing starting from Piazza Walter, induve parechji monumenti di l'architettura sò cuncentrati: l'estatua di u cumpusitore e poeta tedescu Vogelveide, a Cattidrali di l'Assunzioni di a Vèrgine. L'ultime, custruitu in u 12 ° è 13 secolo in l'altru gòticu, pò esceciate per u teatru mosaico è u campanile di torre, circa 65 m in altizza. Vicinu è a chjesa dominicana, ancu custruita in l'altru gòticu. Hè cè famuzu per l'altare, chì era decurutu da u pittore Guercino, è i freschi di i 14 è 16 seculu.

I locchi di Bolzano sò famosi mundiali. Uni di elli sò in a cità, altri - in l'area circundante. À bordu di Bolzano, trà e vigneti antichi, pudete vede u Castellu Mareč, o Marcecius, cun un esterno modestu modestu. A so custruzzione principia à u 12e seculu. Alcuni salotti di u casteddu sò decorated cù frescoes nantu à un tema bible. Luntanu da a cità nantu à a muntagna s'arrizza u castellu medievale Runkelstein, chì nowu oghje un museu storicu è un restu di lussu. A custruzione di Firmiano hè un spaziu casteddu, u primu accunciamentu di quale data di 945. Hà un sistema extensu di e fortimenti. Ora quì hè u dipartimentu di u Museu Messner di a Minera.

Bolzano, Italie: ski resort

Avemu urganizatu à vultà à Bolzano in u invernu, è micca solu in a staghjoni cálida. A prussimità vicinu à a catena muntosa di i Dolomiti ùn pudianu aiutà à favurisce u sviluppu di l'esca in a pruvincia di Bolzano. True, micca in a capitale di l'autonumia, ma in cunfinanti vicinu, per esempiu, Koehlern-Kolle, Vall di Fiemme, Vall di Fassa, induve l'autobus è a ferrovia viaghja da a cità. Hè cunvenutu à piglià passeggiassi ind'i villi dipinti alpini grazii à i trè vagabondu. Sò assai prefissi l'Alpi Italiani, cum'è u clima in l'periferia di Bolzano, circundatu di muntagni, hè più serumu è cálido: ancu in l'invernu ci sò raramenti ghjàllichi.

In quantu per arrivà à Bolzano, ci sò parechje scelte. S'è in una certa cità italiana, hè megliu cumu vicinu à train. Pudete truvà à l'autobus Fly Ski Shuttle da l'aeroporti di Verona o Venise . In car à Bolzano, piglià l'autostrada A22 Brennero - Modena. U so aeroportu in Bolzano ùn hè micca. U più vicinu sò in Verona (115 km), Trieste (180 km), Veneza (132 km) è Innsbruck (90 km).