Oidonk Castle


A vostra fascinazione cù a Bèlgica hè pronta à prolongà a meravigliosa cità nantu à l'acqua - Ghent . U so centru stòricu hè spartutu da parechji canali, longu chì numerosi vernice di ferru espansione, decoratu cù culori brillanti è culori. Da un paisaghju parassente, è a cità sia acquistnu un certu dulcezza è cunsulazione. In ogni modu, mentre viaghja in Ghent , in più di l'excursioni d'acqua nantu à a gôndula, avete da definitu à piglià tempu per vela u casteddu di Van Oydonk, chì si trova 15 km da i limiti di a cità. Quì pudete relaxà tranquillamente da u lavu cotidianu, admirarle l'urighjimi pintoreschi, è inghjùlli subitu in u Rinascimentu, strolling through the spacious rooms of the estate.

Un pocu di storia

Siccomu Ghent, è u Belgiu cum'è un'altra, si prisenta davanti à noi à a forma di un postu medievale, hè solu a trascuratoria criminali per ùn andà in a storia di u casteddu Van Oydonk. Stòrici cun fiducia cunfidenza invoca l'erecció di stu grandu edificu per i seculi XIII-XIV. In u iniziu, a famiglia era di u Lord Nevel, ma in u seculu XIV addivintau pruprietà di a famiglia Montmorency. Prisentia dui sirbuli serii, in u 1595 u casteddu Oydonk fu vindutu.

In manu di u novu pruprietariu, u banchieru Martin di l'attività di Fall, u patrimoniu hè stata trasfurmata in una manera di mansione in u stile rinnovatu cù l'elementi spagnoli pronunzati. In ogni modu, cù u cambiamentu propiu di u propietariu in u 1870, l'internu di u casteddu hà sappiutu cambiamenti drasticamenti, a scrittura di quale hè attribuita à l'architettu francese Parente, chì, in ogni casu, hà sappiutu a mantene l'estilu rinascimentu. Oghje, Van Oydonk tappu à a famiglia di Rodenbeck.

Chì ghjè interessante per sapè per i turisti?

Casteddu Van Oydonk hè un postu assai incredibile. A so vicinanza hè un spazioso parc, è culpite da u rivolottu di verdura, è ancu di u fiumu di Lane Fiume chì hè pocu chjasi, mentre chì a fortizza stessa hè circundata da un fossa chì hà questu servitu cum'è funzione protettiva, è avà hè cumpletu u pittore colorful. U duminiu hè di circa 400 metri quadru. M, induve pudete ancu truvà diverse restaurant è cafe. I facilitate principale di u cumplessu hè fattu di machiori rosse è i so torreti corsi in forma di bulbe corona, in u quale una grazia hè capita. L'internu hè impressiunanti cù una ricchissima decorazione. Inoltre, quì pudete vedere i mobles antichi, argumenti di l'argentu, certi pittura è tapizzi, è ancu parechji racolti di fine arti.

Tuttavia, per visità u casteddu di Van Oydonk ùn hè micca cusì faciule. U fattu hè chì per i turisti è i visitanti hè apertu da l'1u d'aprile à u 15 di settembre, solu l'domenile è solu uni pochi minuti da u ghjornu, à dì da 14h00 à 17h30. In l'area di u casteddu, ancu i ghjorni, sò pronti per riceve i visitori da 9h00 a 18h30, da u marti à u domicile. In ogni casu, i visitati ùn sò micca liberi: u bigliettu d'ingressu à a custruzione custituisce 9 euri, per i zitelli da 12 anni - 3 euri. Sittendu visità u casteddu, u tarifu d'accessu hè 2 euro per adulti è 0.5 euro per i zitelli. Pudete sceglie quì un scogliu di gruppu, o individuu. Inoltre, u duminiu pò esse allughjatu per ogni celebrazione o avvenimenti. In ogni casu, ùn hè micca ghjustu cumertero per un turista urdinatore - u prezzu per ghjornu hè di 2000 euros.

Cumu ghjunghje?

Casteddu Van Oydonk si trova à 15 km di a cità di Ghent , vicinu à a cità di Dainze. In u sicondu casu, a manera più faciule d'arrivà ci hè cù taxi o cù trasportu privatu, seguitu à u Leernsesteenweg. Da Ghent, pudete ancu prughjettisce per strada nantu à u N43. In più, vicinu à u casteddu ci hè un autobus Sint-Martens-Leerne Dorp, induve l'bus numero 37 di Dainzne corre cada 2 ore.