Chì tè hè più útil - negru o verdu?

U tè hè una bona festa in tuttu u mondu. Negru è verduzzo, biancu è russu - qualchese d'elli hà qualchì gustu è pruprietà ùtule. In ogni momentu a ghjente si riimpiia chì u tè hè più ùtule - negru o verde è oghje hè di risponde.

A diffarenza trà tè tè negru è verde

I dui sò bè ​​trattatu è rinfucatu da a cafeïna , ma u verde hè più attivu, ma menu prolongatu, è l'negativu prutezamente, ma più. Fogli verdi sò capaci di pressione di sangue è anu un esempiu di u vasocitribizzioni, è nìuru, recullatu dopu, anu l'effettu cuntrariu, aumentu a pressione di sangue.

Dunque, quale hè più utili - tè verde o nìvuru, ogni ghjornu decide di ellu stessu, secondu l'effettu chì hè sparatu à acquistà. Tuttavia, si devi esse ricordati chì i primi pagastichi cullucati chì ùn sò micca sottumessi à u prucessu di fermentazione sò sappiutu di sguassà sustanzi radiuattivi, salate di metalli pesanti è dicomposizione di u corpu. Sò attivati ​​è urdinatu per a perdita di pesu è a nurmalizazione di livelli di zuccaru sangu. Reflectu nantu à u tè hè megliu - negru o verdu, devi esse cunsideratu chì u primu cuntene fluorurte , chì furtificeghja l'esmalte di i denti è, per esse a mantene u tessulu di u bernu, hè abbastante per bevi dui tazzi di a vittura in ghjornu.

Avà hè chjaru chì u tè rinfrescenu - negru o verdu, ma tutte e quì sottu più prublema solu e manciari naturali senza l'aghjunghje cumpunenti di cumpunenti chimichi è quelli chì sò stati preparati da u ghjovanu, u tufonce è di a testa di u ramu di tè. Solu sò ricchi di catechins, tannini, tannini, vitamini, alcaloidi, resini, acidi organici è altre sustanzi chì determinanu l'effettu di a buccia di u corpu.