Museo di Arte Moderno


U museu di a cità di l'arte Modernu in Ghent (Stedelijk Museum per Actuele Kunst o SMAK abbrevate) hè unu di questi posti in a cità chì avete bisognu di visità. Questu hè u primu museu di l'arte mudernu in tuttu u Belgiu . Parlate più nantu à questu.

Chì cosi interessanti pò vede?

In l'apparenza esterni di l'edificu, aghju sceltu l'sculture da Jan Fabre intitulatu "L'omu chì avè i nostri nuvole", involuntàmente insinuà chì l'esprissioni se fucalizza nantu à muderni è pertinenti in u nostru tempu i cose è i prublemi.

Dintra u museu duvete l'oppurtunità di vedà è apprezzà l'esposizione permanente è l'esposizione portables temporale. A cullizzioni principalu cuntene l'opere d'arti creatu dopu à u 1945 è illustrare u sviluppu di a cultura è l'arti, da a mità di u seculu centu à u presente. Eccu avete vede i creazioni di maestri famosi, cumpresi Luke Tymans, Ilya Kabakov, Karel Appel, Francis Bacon, Andy Warhol. Tra l'òpiri cchiù striati di u museu sò l'opere di l'artistu Josef Boise è i motivi etnique in l'opere di l'art collectoriu "Cobra". Assicuratevi di visità u salottu di Maurice Maeterlinck, chì hè un premiatu Nobel in literature è nascita in Ghent .

Espiamenti tempurini sò, forsi, nè menu significativu per u museu SMAK, ma ùn deve esse nutatu chì ùn viaghja micca vede l'arti di sculture è sculture, ma hè una gran varietà di e diverse installazioni dispunibili. È in generale, e dispusitivi tempuranee in SMAK sò certe volte pruvucatori è scucculò di i visitori ùn sò micca preparati.

U museu di u museu di l'arti cuntempuraneu in Ghent hè sempre in sviluppu, accettendu nova esibizioni, urganizazione d'exhibizioni è riunioni di artisti realizanu quì.

Cumu ghjunghje?

U museu trovi in ​​a vicinanza immediata di u Cittadella Park, in u Floristeru Hall, induve hè a casa di ghjocu.

Per vene à u museu, hè bisognu di utilizà l'autobus urbane di rotuleti n ° 70-73 (exit à a Ledeganckstraat stop) o rotulazioni N ° 5, 55, 58 (vede per accessu per elli - Heuvelpoort).