Vrydagmarkt square


A storia ricca è variada di Ghent ùn lasciarà micca indiferente ancu i suzzardi più persone è i legumi strammi di a cità facenu un sorrisu è culpiscenu cù divertente. Inoltre, ghjè accadutu chì Ghent Medievale hè una cità vera di i mercati. Certi nomi di i spazii sò: Mercatu di verdura, Mercatu di granellu, Mercatu di Chicken, Mercatu petroliu, Mercatu di lino. Ancu u nome di u quadru cintrali di Vrijdagmarkt hè traduttu cum'è "Mercatu di i vennari". Hà surprisingly, in questi locu, u cumerciu ùn era micca cumportamentu: anu fattu u rolu di una scena di scena di a vita pulitica è pública in a cità. Dunque, Vrydagmarkt Square hà vistu assai in u so tempu: l'esercitu pùblicu, u tribunale publicu, è ancu l'accessione à u tronu.

I fatti d'attraversu circa l'area Vrydagmarkt à Ghent

À 500 m da u castellu di Grafsky, pudete truvà a piazza più antica di a cità. Questu hè Vrydagmarkt, u mercatu di u venerdì u celu, chì hà occupatu di una ettari. Una volta l'epicentre di a vita suciala di Ghent , finu à questu Vrydagmarkt attrae un sensu interessu da i turisti è i visitatori di a cità. Tuttu u venneri ci hè ancu un mercatu ruvidi, chì più acquistenu i funziunalità di una fiera di artighjani folklori. In ogni casu, per avè u tempu di fà cumerci in questu locu storicu, avete bisognu à prumurà cun despertanti, perchè u principale attività hè di 7:30 a 13:00. In ogni modu, u sabatu nantu à u quadru di Vrydagmarkt pudete ancu truvà ghjunge di i traduttori chì vende una varietà di souvenirs è altre uttimi di casa. È in questu ghjornu, u cumerciu hè in un spiritu mediu rigududu, è u travagliu acceda solu da 11h00 è cuntinua finu à 18h00. Dumenici, un mercatu di u paese hè stabilitu in u quadru di Vrydagmarkt.

Ciò chì vede in a piazza?

In u centru di a quadra torres un munumentu per Jacob van Artevelde. Quandu fù quellu chì hà guidatu a rivuluzioni contru u Contu di Flanders, è hà sceltu ancu a parti di l'Inghilterra in u cunflittu, chjamatu a Guerra di centu anni, per ellu riceve u alcumo di "omu saggiu". Sottu i so dirigenti in u 1340, era nantu à a Vrihdagmarkt Square, Edward II, chì l'inglesi era ricanusciutu da u re di Francescu cù u sustegnu di cunghju. In generale, ci sò parechje più di casi in quale Jacob van Artevelde hà purtatu benefici eccezziunale per i dui cunghji è a cità cum'è un'ora. Per quessa, u pedestalu di u munumentu è u quadru di i capigliri di diversi gremelli, è di l'imaghjini di i trè trattati chì si sò cunclusi grazzi à Ghjacobbu.

U più anticu edifiziu à Vrijdagmarkt Square pò esse chjamatu casa di Toreke, chì a costruzione data di a seconda mità di u 15 seculu. À l'esternu, traccia i funziunalità di l'estilu gòticu, a più, a casa hà una scala rossa è un pedimentu steppu, è in cunve di un cundusfernà, l'spire di a torre hè corona da una sirena cun u specchiu. Oghje quì hè u Centre Poeticu di Ghent.

Ma l'istituzione più famosa nantu à a Quadri di u mercatu di i vennari hè a cervecita Dulla Griet. Questa istituzioni mitica avianu a so propria storia. Quandu u so magistratu hà inventatu speziale "impregnated" vetru, chì anu sirvutu cù un stand di lignu specialu. Ancu sia sutta l'influenze di u lupu, era abbastanza difficili per falla. E i lucali si tenunu un piace di questi copre chì l'avianu l'accessu "accupallu". U vignaghjolu ùn hà micca piace stu statu di l'affari, cusì à l'intrada à l'impegazione, ellu hà cuminciatu à dumandà ... calzate. Allora à questu ghjornu in questa istituzione ùn ci hè una tradizione - per dumandà i clienti di visitore in prumuzione. In ogni casu, nimu ùn hè seriu nantu à questu.

Cumu ghjunghje?

Questu a Vrydagmark Square hè facilemente abbastante. L'estacenza di busti più bella di Gent Sint-Jacobs hè vicinu à a Chiesa di San Jakob, è puderà accumpagnà in un bus numero 3, 5, 38, 39, N3.