Caccia i cani di i cani

Una entuzione cinuativa internaziunale ùn hà nunda cum'è un ghjugliu di lotta. Stu significatu l'animali, chì anu presu circate per esse in usu di battatti è di cumbattimentu di u ghjattu. I sperimentati sò circa vechji razzii di cani chì ponu esse usatu in questi cuncorsi. Tutti i cani di ghjucà sò distinti da parechji funziunamenti cumuni: un corpu enormi cù una testa grande, un mandibulu sviluppatu, un forti formiddu. Scupremu chì e razzi di ghjova sò cummattiu.

Nomi di i più boni races di battaglia di i cani

  1. Alabai hà un carattere unicu è una psique difficult. Stu cani hè unu funziunamentu: ùn hà mai finisce u so avversu, ma ritirate quandu sente u primu chiancinu. Alabaya hè distinata da una tendernessore incridente è cura di i zitelli. Questu hè un guardiastru è tuturiale di a pruprietariu di u so maestru, è pò travaglià in ogni tempu.
  2. U buldistu americanu era vinutu da un ancestrore inglese. Stu cane, chì hà un veru supportu di ferru, hè statu longu in battelli contru altre cani. Eppuru, i qualità veri di lotta di i cani di sta razza ùn era micca abbastanza. Eppo i criatori principiavanu à trasfurmà cù terri.
  3. U pit bull terrier americanu hè cunsideratu da parechji per esse a razza periculosa di i ghjaculi di ghjustizia. In ogni modu, invece, stu terri - un ghjocu grande, fidili è amatu. Simply in questu animali, un disgrazziu indomule per piace à l'ostinu tutale hè stituitu da a natura. Ampara u so so patronu tantu chì a so attitudina ùn cambia ancu se u so maestru hè drunatu, mentri l'altri cani ùn sò micca pussutu affruntà.
  4. U Staffordshire Bull Terrier hè scumprittu di i straneri. In u XV è seicentu seculu i Stafford, grazi à u so diminuitu, anu ancu usatu in battalji cù viteddi. Oghje stu ghjocu pò esse usatu in battali solu da i vignaghjoli irresponsibili, chì u persunale hà persu l'agressione per altri animali.
  5. Akita Inu hè statu longu cunsideratu un ghjucatu di ghjucadore cun u passatu sennutu. In u Giappone, ancu oghje, i cumbattenti di cane chì participanu l'Akita Inu sò tenuti. Cumprà un cane da u casottu per a casa, pudete assicurà chì l'aggressivu Akita serà solu in difesa di u so patrone.
  6. Mastinu inglese hè u cane maiò in u mondu, cunzidiratu in tempi antichi per esse unu di i razzi cani di ghjucaddu. E so antenati si battanu in l'arene in i ghjorni di Juliu César è d'Alexander di Macedon. Li Mastiffi eranu cani di guerra dispirati, chì e persone utilizatu in battalji di battaglia. Oghje u mastinu hè un vigore di guardia, assai attaccatu à u so patrone.
  7. U dog di Bordeaux - hè un altru di e razze di i ghjucatorii. I so ancestrali in i tempi antichi participonu ancu in battelli gladiatoriali è caccia per i bistiati maiò. Oghje stu ghjocu cù cumpetibbili avvilanati hè utilizzatu in battalji leggimi cù altri cani.
  8. Bandog hè statu rimettu da travagliu pit bull terrier cum mastiff. Stu canu hè statu famosu per i so cumbattenti è i qualità vigilante, curaggiu è calmassà indefurmata.
  9. U bulldog Pakistani o Gul-Dong, com'è ancu chjamatu, entretenigulevanu avicanu di i pattu di cani in u Pakistan è l'India. Oghje, Gul Dong hè una di e razze più antichi di cani, ma ufficialmenti ùn hè micca ricunnisciutu.
  10. U pastore caucasanu hè statu longu usatu in pele di cane, è in a persecuzione di l'animali. Aduprate un cautosa energetica in battelli cù altre razzi di cani è cù rapprisentanti di a listessa razza. U pastore caucasanu, solu per i pattu di battellati hà dinò un qualificazione di guardia.