Sights of the Samara Region

A regione Samara, stendi nantu à u sudeste di a parte europea di a Federazione Russa, passa per u percorsu mediu di u Volga. Questa bedda belle è pittoresca sò famosa micca solu per veddi magnifichi di u grandu fiumu russu, in a vaddi chì si stendi paisaghjoli veramente amici: steppi è pianeti è cun densità di boschi, colti densamente cubbi. Ùn serà micca avutu avà per l'amatori di u restu culturale. Cusì, cunnisciemu da i viaghji più interessanti di a regione Samara.

U Riservatu Zhigulevsky chjamatu I.I. Sprygina

Questa una di e riservazioni più famusi di a regione Samara cuntene una zona di più di 23 000 èttari. Accumincia à a rivolta di u Riu Volga è si estende oghji à i Monti Zhiguli - una zona elevata cun piazzi cù una altezza máxima di quasi 400 m. 200 spezie d'aus è 50 spezie di mammi vive in u territoriu di riserva. Da i migghiara di spezie vegetali, esistunu endemichi è rettiche speciali.

U Parcu Naziunale "Samarskaya Luka"

In u livante di u Uplanicu di Zhigulevskaya vicinu à a curbla di u fiumu Volga stendu a Samarskaya Luka, chì hè una penisula. In l'area di parc, 134 mila ettari, pudete vede micca solu e spezie raru in pianti è animali, ma ancu visitate siti paleoleichi, cità di Muromsky - a liquidazione di Volga Bulgaria è a casa-museu Repin.

Bogatyrskaya Sloboda in a Regione Samara

In i perifomi di Zhiguli ci hè un «Objavitrýskobia Bogatyrskaya» un «Objett arquitecturale» in a furmazione di una antica furtificata fatta di legno, circundatu da una palisade è e trisenti. In più di l'esaminazioni d'esaminazioni chì anu studiatu, i visitanti sò invitati à festa di i piatti da u tavulu di u prince, passeghjanu à u fiumu nantu à una barca, participanu à battichi heroichi.

Storia di Shaft, a Samara Regione

In u territoriu di a regione Samara hè un locu storicu Zavolzhsky. Hè un ardilla di terra cù una altezza di 3 m è una durata di quasi 200 km, ghjurrinore nantu à ligna. A cità di Krasny Yar hà ancu u restu di una fortezza chì era parte di stu sistema di difesa da l'attacche di staghjunati Kalmyk-Bashkir finu à a fine di u XVIII sèculu.

Monasteru di l'Ascensión in a Regione Samara

In Syzran ci hè unu di i monasteri più antichi di a regione Samara - u Monestru di l'Ascensión, fundatu in u 1685. I primi cumerci di u cumplessu era in legnu. U tempiu principalu di u monasteru, a Cattidrali di l'Ascenze di u Signore in l'architettura bizzantini, fù custruitu in u 1738.

Chiesa di San Santi Cyril è Metodi in a Samara Regione

In Samara in u 1994, a chjesa più spaziosa di a cità fù custruitu - a Catedrale di Santi Ciriliu è Metodi. U majestuficu edifici di 57 m d'altitudina (u so campanile righjunghjendu i 73 m) combina u sistema di cruciute e u neoclassicismu ortudoxu.

Museum-yurt "Murager" in a regione Samara

U paese di Bogdanovka hà un artighjianu Kazajsticu di u XIX seculu, induve pudete acquistà u modu di vita è e tradizione di i nomadi.

Museo Ticnico di a Regione Samara

Trà i musei di a regione Samara di particular interest hè u Museu Ticnicu, apertu nantu à a iniciativa di AvtoVAZ in u 2001. L'esposizione di stu palazzu aperta prupone circa 500 exhibitu, chì sò parechji esemplari di armi militari (ancu un sottumarinu), autò, equipaggioni di ferrovia (inclusi locomotivi è locomotivi), u spaziu è l'equipu di l'ingenieria.

Syzran Kremlin in a regione Samara

A cità di Syzran hè l'unicu Kremlin in a regione. Sta fortificazione difesa era custruita da a fine di u seculu XVII, urigginari di lignu, è da petra. Sfurtunatamente, solu a spasskaya torre di a torre 27 m altissima cun un tarri di tenizio insoliticu è campanile hà survivutu da u complexe sanu. In seguente à stà u bâtimentu di a Catia di Natività di 1717 custruitu.

Inolite ancu in i vostri viaghji è in altri altre città belli di Russia .