Annecy, Francia

Francia hè un paese chì hè assai attrattiva per i turisti attraversu u mondu. A storia ricca, romantica Parigi, i vini più nobili, l'exquisite cucina è i chjucchi. Un ambientu cusitu cusitetu è tranquillu pò esse truvatu in a cità situata à l'est di Francia - Annecy. Questa hè una cità petite, induve pocu più di 50 mila persone viranu. Ma hè cunnisciutu com'è un locu anticu à unu di i laghi cchiù belli di a campagna - Annecy. A bellezza intrigante di i paisaghji lucali è u restu cambiata si trova un gran numaru di turisteri annu. Demu avà a dicerà chì à circà à Annecy, perchè ùn perdià u tempu in vain.

Annecy: ayer è oghje

Annecy hè assai antica cità. I primi assenttamenti sò quì si suscitonu in l'Età di Bronzu. E digià in u Medievu à u XIIe seculu, u casteddu furtificatu medievale di Annecy hè struitu quì, in u circondu da quandu a cità criscia. In u 13u seculu, vicinu à a furtizza, era custruitu un palazzu per i cunti di Ginevra, da a fine di u 14e seculu, i dukes di Savoia, una regione storica, campatu quì. In seguitu, a cità passava parechje volte à u putere di Francia, è dopu tornatu sottu a duminazione di i dukes di Savoia. A fine, in u 1860, Annecy fù finalmente parti di Francia.

A data, Annecy hè una destinazione populari di u muntagnolu. Hè situatu à una altitudine di 445 m di livellu di u mari. A cità hè spessu chjamata Savoia Venezia. U fattu hè chì da u lavu vicinu à Annecy cù u stessu nomu (solu 60 km) hè un canali cunnette Fie. Avà i turisti vanu à a cità chì vulete godiri l'atmosfera tranquilla è rilassante di u locu, per visità a vista. Ci sò ancu amatori per l'attività di l'altezza, perchè a città cunfinate u pede di l'Alpi. Perchè, in l'ultimi anni, attivà sviluppatu vicinu à l'annuncia di Annecy, chjamatu Lake Annecy cù una longu di 220 km.

Annecy: attraversu

Una cità antica hè un locu ideale per i cammini romantichi: ralas sughjetti silenzii, ponti è canali d 'acqua, pavimenti cobblestone, casi corsi in stili medievali. Prima di tutti, i turisti sò invitati à visità u casteddu di Annecy, l'antica residenza di u Conti di Genève. Pudete acquistà cù a storia di a custruzzione è a cità in u museu di storia locale, chì si trova immedtamente. Nordu di u casteddu hè a Chiesa Saint-Maurice, creata in u XV sèculu, induve i visitanti sò invitati à vede l'arti religiosa. À a periferia di Annecy, a Basilica di a Visitation s'impugna, induve l'Obispo Francis di Salsia hè intarratu. Hè custruitu in u stile gòticu è ghjunta a massiccia di a so struttura.

Sentite un gustu facilitu di u romanticismu in u palazzu di l'isula, chì pare avè cultivatu da un canali di l'acqua. Fu custruitu nantu à una piccula isula in u 1132, era utilizzatu com'è a residenza di i vassalli Savoia, a corte di a cità è ancu a prigiunera. Ci hè un museu storicu. Da a cità ci sò viaghjate à u Lavu Annecy, induve ùn pudere micca solu l'admirazione di i più belli. Hè attraente à i turisti chì ci piaceru divertimentu è sportu nantu à l'acqua, è viaghjà in barca. A strada, annunziamente in u lugliu, u festival di Annecy dedicatu à a musica classica hè tenuta.

Per shopping in Annecy, ricumandemu à vede u St Clair. In più di i vechji edifizii è i galerie d'arcade caractere, ci sò assai buttoni è butteghe induve puderete cumprà un souvenirs è articuli.

A quantu per arrivà à Annecy, ùn hè micca difficiule da fà. Hè situatu à l'intrecciate di l'autostrade chì cunnetta Genève , Lione, Mont Blanc, Chamonix . A distanza da Genève à Annecy hè solu 36 km, da Lyon 150 km, è da Parigi 600 km.