Caucasus Montagne, Elbrus

U piccu più altu di a ridge di i Monti Caucasu hè Elbrus. Hè cunsideratu ancu u puntu più altu di Russia è di tutta l'Europa. A so situazione hè tali chì vicinu à vive diversi pòpuli, chì in modu diffirenti sò chjamati. Per quessa, se senti cusì nomi cum'è Alberis, Oshhomaho, Mingitau o Yalbuz, sapemu chì significanu a stessa cosa.

In questu articulu, avemu acquistatu cù a più alta muntosa in u Càucasu - Elbrus, quandu u vulcano funzionante, accupò u quinta piazza di u pianeta, trà e muntagne furmate in u listessu modu.

Altezza di i Picosi d'Elbrus in u Caucasu

Comu chjaru cumannatu, a muntagna più altu di a Russia hè un vulcano estincu. Hè propiu chì tocca à u fattu chì a so cima ùn hà micca una forma puntata, ma si pare una cunma di uppuru, chì si trova una volta di sella à una altitudine di 5 km 200 m. I dui cimi situati à una distanza di 3 km di l'altri sò diffirenti: est 5621 m à u uccidintali - 5642 m m. A rifarenza sempre indica un grande valuru.

Comu tutti l'antichi volcani, Elbrus si componi di dui parti: un pedestalu di rocci, in questu casu hè 700 m, è una cunserva in moltu furmata dopu l'eruzzioni (1942 m).

Accuminciannu à una altitudine di 3500 m, a superficia di a muntagna hè cuparta di neve. Prima mezclita cù i placeri di petri, è passendu in una copia bianca homogeneia. I glaciali più famosu di Elbrus sò i Terskop, Bolshoy è Maly Azau.

A temperatura à a cima di Elbrus ùn hà micca cambiatu è ammunta à 1.4 ° С. Quì ci aghju assai precipitazioni, ma per u regnu di tempura, hè casi sempre neve, perchè i glaciers ùn sò micca friddu. Siccomu u capu di neve di Elbrus hè visibule durante tutta l'annata per assai chilomitri, a muntagna hè ancu chjamata "Malaya Antakartida".

I Ghiacchi situati in a cima di a muntagna i pinseri i più grandi fiumi di queste locu - Kuban è Terek.

Arrampicannu u Monte Elbrus

Per vede a bella vista, apertura da a cima di Elbrus, deveru scanzà. Questu hè abbastante faciule, postu chì in una altitudine di 3750 m pò pudè alcuni à a pendente di meridionale in un pèntulu o chairlift. Eccu un refuggiu per i viaghjatori "Barili". Representa 12 vagoni illuminati per 6 persone è una cucina staatta. Anu stati equipati di modu chì puderanu esce cume qualcuno mali tempu, ancu per un bellu pezzu.

A questa volta hè generalizata in una altitudine di 4100 m in l'albergo "Priut eleven". U parking hè stallatu in u 20u seculu, ma era distruttu per u focu. Allora, in u so locu, un novu edificiu era custruitu.

Allora i scalci si vanu à i rocchi di Pastukhov (4700 m), dopu à u campu d'invernu è l'armunia di pupu. Cuntiddà a sella sita, ùn deve escalcià circa 500 m, è site nantu à a cima di Elbrus.

Per a prima volta u pico Elbrus fù cunchistatu in u 1829 da u livanti è 1874 da u punenti.

L'alpiniste sò populari cun i massicchi di Donguzorun è Ushba, in più di e gole di Adylsu, Adyrsu è Shkhelda. In più, l'ascendenti massi à a cima sò urganizzati. In u latru sudu hè a stazzioni ski "Elbrus Azau". Hè custituitu 7 torne, una durata totali di 11 km. Sò adattati per u patinatu è i principianti è i spidizioni viventi. Un negativu distintu di sta situazione hè a libertà in u muvimentu. In tutti i rotte hè osservatu u minimu nummu di fezzi è divizzioni. A visita hè recomandante da uttrovi à maghju in questu piriu hè a neve più solidosa.

Elbrus, à u stessu tempu, hè una muntagna bella è perillosa. Dopu tuttu, sicondu i scientisti, ci hè una pussibilità chì in i 100 anni dopu u vulcano si svegliate, è in tuttu, i paesi vicini (Kabardino-Balkaria è Karachaevo-Cherkessia) soffrenanu.