Cumu libbirà di a malidizioni?

Oghje nantu à e carru sò spessu intesu senti qualcosa cum'è "Sì dite à male", ma tuttu, perchè cresce u pede. Diciaresse parolle, ùn pensa ancu à e pussibuli cunsequenze. Evil words can drasticamenti cambia a vita di una persona.

Ci hè parechji tipi di cursi:

  1. Genericu . Questa opzione hè validu per un bellu tempu, è influene u populu di parechje generazioni.
  2. Casalinghi . In questa versione, i paroli malvucani sò più spessu parlati da e persone.
  3. A malidizioni di ellu stessu . Una persona inspira à sè stessu ch'ellu ùn hè incapaci di nunda, ecc.

Hè pussibule di disperse da a maladizzione?

Ci hè parechje scelte chì aiutanu à trattà stu prublema, quì hè una di elli.

Pigliate una piccula plica e scrivite in un cercolu tutti i vostri prublemi nantu à questu. À u centru di u tribunale, fate un martìaddu è l'intarrà in terra per una settimana. À a fine di u piriu, scavà u pensiunale, sguassate u so ghjuvellu, è rumpia u pianu in parechji pezzi. Questa azzjoni simbulizeghja a distruzzioni di un cerculu di fallimenti. Tagliate piezzu di tavule, è tira fora un ughjettu. À quale avete pensatu à questu mumentu, sta pirsuna ci hà malefulatu.

Preghjonu, cumu per liberà di a malidizioni

Per leghje hè necessariu sopra a foto, à u left è à a diritta di u quale hà 2 vende bianchi fianite. Duranti a prublema di a preghiera, accunsente à a manca u circonu cubic zirconiu isulanu:

"Diu santu, santu uferente, santu immortale è misericurdiosi, anu pietà di noi, pardònanu, svegliate i cori di quelli chì sò dormenu à u pentimentu, è insegni à esse à u nostru intimu internu, cuncede l'introscrittu spirituali è a pace à a mente umana, fussy and disobedient, kindle the Light of prayer in the True Lovers of Thee. Amen " .

Preghjonu per esse ridere di a malidizioni tribale

"U Sacru Santu, Mamma, figliolu è figliolu, è cù u Spìritu di a vita, aghju pietà di noi! Signore Ghjesù, Figliolu di Diu, salvà! Cattedrale di Santa Iglesia Ecumenica "Rose di u Munnu", pricate à Diu per noi! "

Comu liberà a mossa di a mamma?

Per fà questu, avete bisognu à andà à a chjesa è mette una candela à l'icona à u dirittu right. Sì ùn ci hè micca un icona specie in a chiesa, in seguitu face a stile di San Nicolau. Dite sse parolle:

"Sperate, O Signore, è aghju pietà di u vostru servitore (nome di mamma) è pardunà e so transgressioni, liberu è vuluntariu, è dà a salute, spiritualità è fisicu. Amen ".

Cumu si libbirà di a maladizioni gypsy?

Hè cunsideratu chì un ghjvinaghju fala nantu à un omu un "fanale" chì, in seguitu, cresce è diventenu in una malidizioni veru. Per evitari chistu, avete bisognu di tombu una essenza invisibile in a direzzione di i ghjessini. Hè impurtante chì u vostru corpu hè toccu toccu solu cù u dito falu di a diritta. À u listessu tempu cun un sonu chjosu, dicenu "Pigliate per voi stessu, babe!"