Cumu si batteava un zitellu in una chiesa?

Unu di i sacramenti di a chjesa più impurtante hè u battèsimu di un zitellu. Simbolizza u secunnu - u spirituale - u nàscita di u zitellu. In ogni casu, no tutti i paisani sapi cumu u battèsimu à un zitellu in una iglesia. Invece questu avvene ci vole à preparà in anticipu.

Cumu a battezzà un zitellu corremente?

Prima di tutti, avete sceglie un nome di battisimu - in onori di una di i santi ortodoxi. Per definisce, studiu "i santi". Normalmente elettu u nome di u santu, chì u ghjornu di memoria vende u ghjornu di u battèsimu .

Quelli chì ùn anu micca sapè u battèsimu à un ziteddu in a chiesa, deve sapè chì invià per cumprà u sacramentu di i padrasti. Piglionu u zitellu da a fonte è u vostru sacru vows per ellu. U padrunu è a mamma ùn pò micca esse minori, non ortodoxi, spostamenti marità, scunnisci in casu persone aleatoriu.

Immediatamente davanti à u battèsimu, hè necessariu di visità u tempiu, fate un donu è accunsente nantu à l'ora esatta da quandu u sacramentu sarà realizatu. I godparenti avè bisognu di avè una cunversione preliminariu cù u prete.

Chì ghjorni sò i figlioli battizate in a ghjesgia?

I surnomici sò battezi appressu dopu à una volta di quaranta ghjorni dopu à u nascita. Ma questu pò esse fattu prima. U ghjornu di a settimana ùn hè micca impurtante. Pudete ancu battiserà un ziteddu in dighjunu .

Chì ci hè u battèsimu di un picciottu?

Averete sceglie l'una cammisa larga chjaru ligera chì serà facilitatu di sguassà. Avete bisognu di un capu, calzini, cudotti è una spugna per lavorà u zitellu dopu à a fonte. Tuttu chistu pò esse acquistatu dirittamenti direttamente.

Chì deve esse batteziatu una zitella?

E ragghiunu abiti un vestitiu di balliè cù un pianu chjaru. Sembe una camma, ma hà più elementi decorattivi, pò esse decorati cù lace. Inoltre, hè bisognu di avè un toccu - un capu o caprettu.