Uovo fugliale

Sacciu un ovu hè un modu abbastante cumuni di ridivulu di influenza negativa di u cantu. Molte ritimi di rinunzià i danni sò basati nantu à a trasmissioni d'energia negativa à un ughjettu. A strada, l'ovu per questu hè chjamatu, abbastanza, micca per azzione, postu chì hà a so forma propria è chì hè assuciata à a morte è a vita. Inoltre, stu pruduttu simbulizeghja a unità di l'anima è l'universu.

Cumu self-roll l'ovu?

Per fà u rituali, avete bisognu di piglià l'ovu più fresca, un vetru d'acqua è una candela di a chiesa, chì avete bisognu à lumera. Ovu piglià in a manu diritta è parechji volte ghjalli à nantu à a testa di u manicu à l'uruguaie è per andà in u spartimentu, induve elle ancu parechji circondi. Trasfurmassi cù l'ova ci anu accumpagnatu da leghje a prigione "O nostru Babbu". Dopu à quessa, a persona da quale elle esibitu l'eliminatori s'hè allughjatu indipindentamente l'ovu cù i so mani senza alcunu objettivu è u cuntenutu in un vetru d'acqua. Se a proteina è a catina hà cadutu à u fondu, è ùn sò micca filamenti di prutezione, ùn ci hè nunda di danni. Quandu una protezia si separanu, foglie, o tenenu qualsiasi anomalate in u vitru, questu prufundezza di qualcosa di l'intruduzzione energetica di u cantu. Per rinunzià u malgradu hè necessariu cun l'aiutu di l'ovu è u rituali cunsideratu quì sopra. Pi cunducta, hè cunsigliata di ghjornu per una simana, mentre monitoremu constantemente a cundizione di a proteina. U ovu cu l'acqua deve esse spressu in u bagnu, è u vetru dopu chì u spùritu hè eliminatu, duvete à tirà fora. Sì i segni di spoorage sò sempre visibilii in una settimana, impedite u rituali è pigliate un spaziu, perchè quì puderia micca affettuaratu l'estatus energeticu di una persona. Dopu, i ritimi pò esse realizatu un mesi dopu. Per rinfurzà u risultatu, hè cunsigliu di mette un vetru cù un ovu sottu à u lettu à a testa di u lettu.

Prughjettu di Dumping

Per u rituali, vale aduprà l'ultimi articuli è l'íconos sacri. Una persona cun u prublema deve esse pianificatu in fronte di un icona à un fessee è di luzu una cannila à pusò. Aduprate l'ovu bisognu in acqua fridda è dà à u paci. Dopu à questu, cumincià à guidà l'ovu prima nantu à a testa è vai per a volta, u brazzu u dirittu, u pettu, u stomacu, u vrazzu apertu è da quì à i pedi. Prima di fà da u fronte è ripite da volta. A malatia d'ova di roghju deve esse accumpagnata da leghje una cuspirazione , dì in un sussurgiu:

"Hai pietà, O Signore, nantu à u vostru servitore (nome),

A mamma nascita,

A ghjesgia hè battizata, Sò benedettu.

Pìglia u so ovu cù tutte e so agunia è a malatia,

Perchè l'ovo hè datu u putere è l'alegria

À a risurrezzione di a vostra Pasqua.

È cumu si rallegri à un testicu culurata,

Allora u servitore di Diu (nome), Signore,

Alegrè è salute.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".