Magia Negra: predica l'amore

A società ùn ne maiò per evoluver. Inventatu è introduttu in l'utilizazione di quelli elementi, l'esistenza di quali 50 anni fà è ùn puderete capitu. E donne è l'omi sò cambiatu a norma i roli. I primi-graders sò più intelligenti è più intelligenti à volte chì i so predecessori sò una volta. Ma ùn ci hè una cosa chì quede in ligna è hè improbabile finisce di stà. Hè a passioni, assai spessu una passione distruttiva chì porta à atti rash, suicidiosi è assassini. In una parolla, à cunsiquenzi irreversibile. Hè dinò sta passioni chì si conduce à noi chì i nostri menti è e mani sò disegnati per aiutà e forze stranieri, spiegalli à atra amassi.

Ami o ùn piace micca?

I principali cumpetibbili di cungiuli è i preti per l'amore sò e donne. Ùn hè micca offense, ma a maiò parte di e donne ùn anu adduppatu l'amore, più più forte chì l'omi. Hè assai scanti hè a presenza di un competidor, è più peggiu - quandu un maschile prefiere un competidor. Ghjè in questu silenziu è diventà sannini, e tutte e verità è ciacchi recursanu l'incantations per l'amore di un omu, amuri, i lapels, etc.

U ghjocu hè vale a vela

A via di ottena u scopu, a menti femina hè cose entera à u stessu prucessu di "cunquistà". Ma avete pensatu, dami, chì faraghju cù u vostru masciu dopu, quandu omu in l'amore nantu à voi? Avete, sicuru, sò cunvinte chì ellu hè quellu chì hè necessariu, u prumessu di i sònni, simpricamente ùn capisce micca chì sì u so destinu. Ma, avendu imaginatu solu per un mumentu chì a pozzioni hà travagliatu, hè in u caprettu, è scopre l'altru "esse"? Un omu chì hè stata amatu cù a fascina ùn solu per fallu di l'amore ...

Ricetta per i sbagli

A vostra attività è a respunsabilità di quelli chì anu inghjenatu cun noi, sò ancu i nostri. U nostru cummercializeghja per risponde à i vostri bisogni è di dispelite l'ambienti di u filamentu di u filippu, avemu suggeriu chì si combina magia negra è i magia per l'amore in una amanza spéciale magica.

Scappu di manghi, pesci di meli, manzili, pinnimi, ciliegie, ananas, banana in i listessi proporzioni, ripetendu à questu tempu e parolle di u fiacheriu:

"I frutti di mango, cedri di frutte, lasciate chì quellu chì mi piace mio. Frutti di una pumu, frutte di un peach, purtate à mè. I frutti di una banana, baga d'un cherry, chì u so amori ùn si vanu. Creu sta magia per vive in u so core. Aghju chjama à a lege di trè, questu hè u me desiu, perchè esse!

Tuttu stu tempu, puderete averii imàgine cumu amate l'altru, è poi piglia l'insalata à a vostra "vittima".