Conspiracy da l'Acne

Rashes nantu à a pelle causanu discomfortu à ogni età. Apicultoriu, spicciati, si forsi, pudete rumpia i pane è spoils l'umore per un bellu tempu. Malgradu l'esistenza di diversi apparecchi medichi, i cungiuri è i ritu antichi sò sempre pertinenti.

Perchè a magia per u travagliu, deve seguita certu regule. Prima, a cunstrura hè stata fatta da u core è leghje in un sussurgiu. Siconda, durante u rituali, nunda ùn deveru distraitu è ​​disturbatu. Tercero, unu ùn pò micca parlà à qualcunu di già a magia.

Conspiracy di l'acne nantu à a faccia

Se ci sò rashes in a fàccia, un ritu simplice aiutà à trattà u prublema. Hè necessariu per preparà una primavera pura o acqua sante è leghje nantu à questu parole:

"Pudete a mo rintra, cum'è un ispìitu mirroru, cum'è una mamma-acqua, limpia è fresca, più brillanti di luce, più bianca di neve, da questu ghjornu è di tutti l'età brillanti". In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen. Amen. Amen ".

Allora l'acqua deve esse lavata cù l'acqua, ma hè necessariu di fàlli cù a regula: pour un fissù flussu di acqua à u to palme di u lugianu è di lavà a ghjente. Repetite u rituali ogni notte per 3 simane.

Conspiracy da u acne è mancu negre

I prublemi simili trovanu in quasi tutti i zitelli, ma in certi casi, i rashes sò in l'adultu. In questu casu, pudete cunduceru un rituali nantu à a luna menzu. Pigliate una piccula tacca è fassi fassi in una cammarinu di petite chimica. Pouru u caldo filtratu in un pezzu è lasciate nantu à l'arrughju per a notte. A matina dopu, pigliate l'acqua sante è di struisce a pala di qualsiasi tisone. Poi mette à u calzu è, ripetendu i muvimenti, cum'è s'ellu hè qualcosa di cutà, ripetite a cuspirazione di cuspirazione 12 volte:

"Suggerimentu, tagliate u Slavu di Diu / Servitore di Diu (nome u nome) u scuru da a fàccia è u corpu. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Cesare sette in u caldu finu à a matina dopu. Poi pour u liquidu nantu à a strada, è e tagliu lavò in biancu u lavurriu. In qualchi ghjorni, vi vede i primi risultati.

Conspiracy contra l'acne nantu à a riti nantu à u acqua

In u invernu, l'acqua da funghi hè u megliu da u sciousu di u funnu, è in u verdu ghjundu adattatu da u locu. Melt 3-4 pezzi di ghjuveddu di ghjuveddu sdrughje cù e vostre mani. L'acqua furmata lubricate a fàccia è se ne necessite altre parte di u corpu. In questu, dicemu queste parole:

"À u celu quandu ghjocanu in a chjesa, perchè cun mè tuttu a terra in l'acqua. Clean my face, limpia è u corpu da ultimi è cicatrix. A chjave in l'acqua hè puru è in terra.

Repetite u rituali finu à u prublema sparisce.

Conspiracy da l'acne à i patati

Un altru ritimu simplice chì aiutarà à trattà cù e rash. Pigliate e patate è dividite in 2 parte. Limpiate cù l'acne è imagine quantu si cambiavanu à una verdura. Dopu questu, si mette à quattri, pusà nantu à u paper è arriccate cù cura di salini, è poi allora i patati. U fruttu resultanti ghjucate à u focu, dicendu à a cuspirazione di l'acne:

"Criddite, brusgiate, brusgiate i mio pimples in u focu!" Cusì sò! Amen ".

U rituali hè cunsigliatu per esse ripetuta finu à chì u problema si sparisce.