Specification

Una persona riceve informazzjoni da u mondu esternu. Hè capacitu per rapprisintà i modi internu è esternu di l'ogetti, per anticipà i so cambiamenti in u tempu, per richiamà e so imàgine durante i periodi di assenza di questi ogetti. Tuttu chistu hè fatta da u pensamentu umanu. U prucessu di penseru hè un mecanismu cumplèttu, basatu in sensazioni, percepzioni, processu d'infurmazioni. Sti tipi di funzioni mentale sò distinti:

Fighemu cuncertu in più dettu l'ultimi dui termini.

Abstraction e specification

Questi prucessi sò intirrelati. Abstraction (Latin abstractio) hè una distrazzioni. L'omu si distracteghja da una quantità di pruprietà è e relazione di l'ughjettu, incruciate in a so prufundità. Un esempiu di l'estrazzioni pò esse l'estudo di una certa razza d'arburi (dì, coniferi). In u prucessu di studià, ùn sò distracté da l'attributi inherent in tutti l'arburi, ma cuncintràli solu nantu à e caratteristiche di a razza, cum'è e pistoni, l'estrazione di resina, u listinu spiciale di tutti i coniferi. Hè, l 'abstraction hè a cuncintrazzione in e cose più generalizati.

A spicità hè u cuntrariu di stu prucessu. Ùn permette micca distractà da parechji prupietà è attributi di l'ogetti è di i fenomeni, ma avete più l'attenzione. Cusì, u concetta - u rimplamentu di una figura di signali privati.

U termine concretizazione (latinu - concretus - sviluppatu, condensatu) significa una tecnica lògica in u prucessu di a cugnizzioni. Questu pensamentu di penseru, rializazione unilaterale o quissa tanta carateristica di u sughjettu, senza piglià cunziddiu e ligami cù l'altri caratteristiche, chì si trova, senza cunghjuntà micca in un solu solu, ma studientu per separà. A maiò parte di u metu di spicciari è usatu in l'spiegazione di u novu materiale di l'insignamentu. Un aiutu viscuali per questu sunnu tàvule, diagrams, parti di l'uttene.

In a lòggica, u cuncettu di a cuncertazione hè appiicata à un operazione mentale, chì face possibili passà da l'astratta (generale) à l'individu. In l'attività educazione, esempi di spicità sò e reguli matematichi o grammatichi, e liggi fisichi, etc. Un rolu impurtante di a cuncretezione tocca à l'spiegazione chì aghjustemu à l'altri populi, per esempiu, l'esplicazione di a lezziò da u maestru. In termini generale, a lezziò hè chjaru, ma si dumande nantu à qualsiasi detta, i zitelli anch'elli sò diffrati. Hè per quessa a cunniscenza accadèmule ùn pò esse appiicata in pratica, per via di a so intelligenza astratta. In questu casu, i zitelli anu da memorizà a dispusizioni generale di a lezziò, senza cunniscendu u so cuntenutu. Dognu sti capatoghji di u pensamentu, u maestru tandu deve cuntestamassi i studi cû esempi, u materiale visuale è i casi specifichi Hè especialmente impurtante hè u metudu di a cuncertazione in i classi iniziali.

Stu prucessu di penseru ghjucà ancu un rolu impurtante in a nostra vita di u ghjornu. Cù u so aiutu, cullèghjemu i nostri sapè tiurettu cù l'attività di vita è a pratica. L'assenza di cuncirnizzioni trasfurmà a cunniscenza à astratti naked e invechji.

A tutalità di l'astrizza è a cuncertazione in a psiculugia hè a cundizione prima per un veru capitu di a rialtà. U pensamentu concerti dominanti, senza l'estrazzioni, ponu parlà di una persona chì avete devindicazioni in u sviluppu intellettuale. Sti pò esse forma di sfruttate d'oligophrenia, dimenzja, epilepsia, etc. Dunque, per u sviluppu generale di u pensamentu, hè prima necessariu di sviluppà a so attività concreta, è aghjunghje l'astrezione.