Ai duverebbe visitate sta cat city, è chì hè per quessa ...

Kuching - questu hè u nome di a cat city, situatu in l'isula di Kalimantan, chì hè in East Malaysia. Visitu sta zona, pare chì micca solu l'antichi Eggriiani anu cunsideratu questu animali sagru.

Allora, quì pudete vedete un grande numaru di gatti viventi è numerosi sculture da quarchi pocu metri d'altitudini, stallati in i locu più inzerttu.

200 anni fa, u territoriu di Kuching fu mannatu da un andoru inglese James Brook. Quandu u primu pusau u pede nantu à a terra di sta cità, dumandò à u locu ciò chì u nome di stu locu hè chjamatu. Ellu, pensendu chì u straneru puntò à un catellu di tramuntana, risponde: "Kuching". Dopu da quandu, Brooke cuminciò à chjamà a cità Kuchingom è in ogni locu fugliale un munumentu à un animali mustachju.

A seconda versione, chì hè più plausibile, dice chì in a fine di u XXu seculu, i misgi salvavanu a populazione lucali di l'invasioni di fuglii. E a preistoria hè questu: l'auturità hà decisu di palluzzà i mosquito di malaria facendu un insecticida chì invece d'insetti destrude a maiò parte di l'animali di quattru pattini. Dopu fattu quessa, u numaru di rattelli cresce in a cità, cum'è un regnu di u quale a pesta era. Ci era quandu Kuching era appuntu importatu circa 15 000 gatti. Dopu questu, a cità annantu aumenta u numaru di monumenti culuriti dedicati à stu annu mewanti. Di sicuru, sti munumenti attruranu assai di turisti curiosi.

Allora, in fronte à l'hotel Grand Margherita Kuching, hè una fonte di cat, chì rapprisenta una culonna in a forma di un animali mustachioed. È vicinu à u palcuscenu pò vede u gruppu di u catene architettonico.

I graffiti cù i misgi in i mura di a cità, i buttreghi sò chjappi da souvenirs cù i misgi, in vendita pudete cumprà T-shirts con imagine di sti animali popolari.

L'attrazioni principali di a cità hè u museu Cat. Propriu un'anta 5000 artifacti assuciati cù rimi. Inoltre, hè un cat mummificatu da u anticu Eggittu.

In Kuching, pudete visità un cafe chjamatu Meow Meow Cat Café.

Ma questu catu biancu cù filamenti di filari hè chjamatu Nick. Duranti i fistivi pubblichi principali, hè vistutu ind'i tracci tradiziunali. Per esempiu, per l'annu Chine, Nick hà un capeddu russu (cum'è in a photo), per u Natale u guapo hè vistutu di Santa Claus, è per a festa tradiziunale di vendita - in u colpu naziunale malice.