A norma di l'emoglobina in u sangue di e donne

U funziunamentu di l'organettu femminile hè assai più difficiliatu quellu di l'omi, postu chì a so attività dipende nantu à l'equilibriu endocrinu. Per esempiu, u sistema hè pulmiculu hè una grande influenza nant'à l'hematopoiesi. Per quessa, a norma di l'hemoglobina in e donne ùn hè micca sempre cusì constante è varieghja perizpidamenti sicondu u ghjornu di u ciclu menstru , a presenza di a gravidanza.

Cumu hè a norma di l'emuglobina in l'analisi di u sangue in a donna?

Piggònicu ecugogginu cunsistenti di ferru è di prutezione. Hè respunsabile micca solu per dà i sangue, ma ancu per transports d'ossigenu. Dopu chì u fluwu biologicu hè arricchisci cù l'aria in i pulmoni, l'oxyhemoglobin hè furmatu. Circulate in u sangue arteriale, chì furnisce l'ossigenu à l'organi è i tessuti. Dopu à a descomposta di e moléculaire di gas, a carboximoglobina cuntenuta in u fluidu biològicu venoso hè acquistatu.

Per stabilisce a norma di l'emoglobina in u corpu, un test di sangue hè fattu in e donne, chì implica di cuntà a quantità totali di u pigmentu biulogicu in i capillari o vini.

Qualessu hè u nivellu di l'emoglobina in u sangue di e donne?

A cuncertazione di u compitu di eteritore scunnisciutu ùn dipende micca solu in u sessu, ma dinò l'età:

  1. Cusì, per i femine normi, i valori di l'hemoglobina normi varia da 120 à 140 g / l.
  2. Li ghjinani parechji spezii sò caracteristichi di i fumatori (circa 150 g / l) è atleti (finu à 160 g / l).
  3. Hè ridícula ridutta u cuntenutu di l'emoglobina hè osservata in donne più vechja di 45-50 anni - da 117 à 138 g / l.

Hè nutate chì i valori scritte sò ancu influinzati da u ghjornu di u ciclu menstruali. U fattu hè chì in u periodu menstru, u corpu femminile perde u sangue è, per consensu, ferru. Cusì, immediatamenti dopu a fine di a menstruazione, a quantità di l'emoglobina in u sessu fieri pò esse ridutta per un 5-10 unità.

A norma di l'hemoglobina in u sangue di e donne incinta

Cugliunzià un zitellu implica cambiante significativu in u corpu, affettendu ancu u fondu hormone è u sistema hemopoièticu.

In u primu trimester di a gravidenza, i fluttuazioni significati di a concentrazione di l'emoglobina ùn devenu micca occultatu. Di genere, i valori normi sò settegliati in a rigioni da 105 à 150 g / l.

I cambiamenti significati in a quantità di pigmentu biulogicu in quistione sò da u principiu di u sicondu trimesteru. Questu hè spiegatu da u fattu chì, cù u crescenu di u fetu, u vulume di circulu di u sangue in u corpu di a futura matri aumenta annantu à u 50%, perchè u sistema di sangu in elli cù u zitellu hè unu per dui. Ma a quantità di l'hemoglobina ùn crescenu, perchè a muderna ùn pò micca pruduttu stu pigmentu biologicu in più cuncreti. Hè nutate ancu chì u ferru in l'hemoglobina hè digià passatu nantu à a furmazione di l'embriione è a placenta in u circondu. Dunque, i mariti futuri sò cunsigliatu di seguità dinò u cunsumu d'alimenti o vitamini chì cuntenenu u ferru cù questu trace elementu. Dopu tuttu, à esse realizatu e bisogni in ferru criscinu di 5-15 mg per ghjornu, finu à 15-18 mg per ghjornu.

In cunsiderà i fatti più indicati, e norme di u cumpagnu spjegatu di i sangue di u sangue di i femicili in pregnant cumprenni 100 à 130 g / l.

Di sicuru, u valore esatta di a cuncettura di l'emmoglobina normale per ogni futura mamma hè indipindente è dependa da l'età gestaciale, u statu di a salute di a donna, u numaru di frutti (à 2-5 embriori, l'hemoglobina hè assai più di u normale). Inoltre à u cursu di gestazione, a prisenza di e malatie cronica di u sistema circulatori è e cumpuliceti di l'gravidanza.