Lush Belyash nantu à una padedda

Belyashi lupus e ruddy, fritto in una padedda, pò seduirà ancu i persone più invechji di l'alimenta sana. Oh, quantu appetizing, savuroso è fragrances sò! Sò micca trasmette in parolle. Ma hè megliu, cum'è dicenu, una volta per vede, o megliu per cocchi è di gustu, per l'à sente un centu volte. Questu è fà.

Lush belyashi fritto in una padedda à Kefir

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

U Kefir hè cunfondatu in una tina prufonda cù soda è lasciate pè cinque minuti. Dopu quì, aghjunghjenu l'oghje di pollo, u zuccheru, u salitu, pour oliu vegetale raffinatu è mischianu bè. Avemu cernigliavvi à un pappuluzzu cun una mezchea di farina di granu è ammaite finu à ottene una acquesi suave, da u farina non peggy. Cundite cù un filmu è lasciarà à riunione durante almenu trenta minuti.

Duranti stu tempu, preparanu u riposu. Imbulighà a carne macinata cù cappigliu preduciutu è cuttivate o cuttivate in un licore. Agghiunisce u salinu, pimentu negru moltu, ancu a crema o crema agria è intricciate bè.

Prestu a pasta prisenti hè spartutu cù pasticcii tondi pezziunati, attraversate ogni dittevule, pone u centru di u riposu, frendu i canteri è a bracera nantu à u top, sia un pezzu.

In un pappu frittu cù un pappu muratu, fassi una cantina sufenzu di l'oliu vegetale raffinatu (circa un grossu di dittu) è ponu i prudutti ind'è un pianu. Cusì, a carri hè stampata è abbandunà tutti i zucchii in l'internu.

Dopu chì u Belyashas sò stati culati à un'onda, turnenu micca nantu à l'altru è i portanu à pranche è rouge nantu à u focu medium.

Lush belyashi nantu à una padedda - ricetta per u latti è u levitu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

U primu passu hè di preparà u riposu. Per fà questu, sbuchjarà è tagliatu piccolo cume a cipolla chjucu cù a carne piccata, aghjunghje sal, pimentu negru moltu, crema agrecente o crema è intégre. Dopu questu, pusemu a messa in un saccu u decisu à a frigorifia per infusione. Intantu, fate a prova.

U levitu seccu hè cumminatu cù una piccula quantitata di latte quirita, in quale dissolvi u zuccheru prima, è lasciate solu dissolvi. Dopu à settanta à dece minuti, cernigliavvi a farina per un pezzo, mischjà u salinu, è aghjunghje un oghje chjucu in un pezzu separatu, pour a mezora di levadulamine è cumincia à ammineghjà a pasta. Hè a più piacevule per fà questu cun un mezcladoru cù l'inzugi di destinazione per questu scopu. À a fine di u mischju, aghjunghjene un oliu vegetale raffinatu. Avemu una pota arta è lighera. L'arradiamu in un tavulinu in un càlidu, prutettore da u corrente di i ghjorni, è lasciate per una ora.

U riposu è a pasta sò pronti, avviamu a furmazione di belaya. Per fà quì, cortà pochi porti di a massa, rintra in bundeddi è i piacè di quince minuti nantu à a tavula. À u travagliu, agghiuncinu e mani è a superficie di a tassa cun oli vegetale.

Pigliate ogni ballu in un tettu fugliu finitu, mette un impegnu in u centru, nantu à una culloca sera cù u cima, è ripiglià i canteri, affinchendu un pianu nantu à u cima. Pudemu a belyasha in una padedda cù un bagnu stimatu in burrascenu, è dopu adurallu nantu à u caldu mediu, vultate è fritte finu à prestu à l'altru.