Cumu pudendu un zitellu diventerà i so diritti?

Quasi tutti i ghjovani omini è e donne di l'adulescente sònniu per addivà adulti cumerni per pudere di tutti i diritti chì i so parenti hanu. Questu disgrazziu hè duverevule per u fattu chì i zitelli spessu sentenu proprietà micca l'esseri disenfranchised, perchè credi chì sò in a servitù è sò furzati à sempre obeyer la vulintà di mamma è di u babbu, i maestri è altri adulti.

In fattu, in ogni statu legale, cumpresu a Russia è l'Ucraina, i picciotti è e donne in l'adulescenza anu unepochi di diritti seri è seri chì a face i membri sani di a sucità. Intantu, micca ogni figliolu hè bellu cunniscenu di a so statu lege è per quessa ùn ùn capisce micca cumu pò esse implementatu.

In questu articulu, avemu dettu chì u zitellu puderia riesce i so diritti di sèntirisi un citatinu chjaru di u so statu, è micca una célula impotente di una sucità chì vive solu à u puntu di l'altru.

Chì i dritti di un figliolu?

A lista di i dritti basi di l'adulescenti hè a stessa in tutti i stati legale. Queste include u dirittu à a vita, a prutezzione, u sviluppu, è ancu a participazione attiva à a vita di a sucità civile. Perchè a maiò parte di a vita di u zitellu adulescente si metule in a scola, hè in questa istituzione educazione chì ellu avissi bisognu di a maiò parte di i so diritti. In particulare, u zitellu puderia utilizà i so dritti in modu cusì:

In a so famiglia, un ghjovanu o una ragazza adulescente hè ancu u dirittu à parte di participà in discussioni, espresa di a so pusizioni propria è rispettu di a credenze unu. In realità, in a pràtica ùn hè micca sempre u casu, è parechji parenti sustentanu i zitelli, crede chì i so foglie averanu bisognu à i so brame in ogni modu.

In questi famìglie, un zitellu chì a pusizione ùn coincide micca cù l'opinione di a generazioni maiò hè spessu enfrente cù ignorà e so credoi, sfurzamentu per fà una accion, o ancu a viulenza. In ogni ghjornu, oghje cù elementi di viulenza versu l'adulescenti ponu esse truvatu in i mura di a scola.

Tali accertzii di e persone adultu sò assestamenti inaccettuli in ogni statu legale, perchè anu infruie nantu à una quantità numerosa di diritti di un zitellu minori. Hè per quà ogni adulescente hà bisognu di sapè cumu pò prupietà i so diritti. In tutti i posti chì u zitellu crede chì i so diritti sò stati infrinamente, hà u dirittu di appiecà à l'urganizazione spezializata - a polizia, l'affari di l'affare, a cumissioni per l'affare di i minori, l'attitudine di tutelle è di tutelle, u cummissariu per i diritti di u zitellu è cusì.

Inoltre, in u periodu dopu à a scola, i gruppi di adolescenza anu u dirittu di fà rializazioni specializati è di manifestazioni cù a nominazione di richieste chì ùn anu cuntraddizzioni di a legenda attuale.