I ghjoculi per a squadra di l'adulescenti

Quandu u zitellu entra in una età di transizzioni, spessu face un numme di prublemi: l' ansia anu sappiutu, un sensu di sulitudine è l'aliminazione di l'altri, eccessività eccessiva, chì a volte ci pare cun aggressione. In questu casu, i ghjoculi per a squadra di l'adulescenti, sviluppatu da i sperimentali, ponu aiutà à aiutà à i zitelli addiventanu amicìfiche è find mutual understanding

Esempii di ghjoculi per u travagliu in equipo

Se un zitellu ampara à ghjucà à un squadra in a so classe o à un cerculu di interessi, questu facilmente facilità a so vita di u futur. Maestri o i genitori ponu furnisce a generazione ghjovra di i seguenti ghjoculi psicològii per i zitelli, apposta per riunite l'uveranu:

  1. "Catena elettrica". I partividiali in u furmazione sò spartuti in parechji. I so cumpagni chì anu presu bellu aspèttu contrarevuli è cunnette i palme è i pedi, chì facenu un analogicu di u circudu elettricu, induve a currente currente scorri da i manichi è i pedichi. Ogni paru deve stallà in modu cusì cumu chì ùn ùn disengage u brazzu è i ghjambi è micca per fallu a "catena". U stissu ejercitazioni pò esse ripetuta cù 4, è po cù 8 persone.
  2. "Nantu à u ghjacciu". Questu hè unu di i ghjucati psiculichi più fascinanti per i ragazzi chì aghjunghje u gruppu. Pò esse assistitu da 8-10 persone. U capimachja si pò esse chjappi in una cantina quant'à u nùmeru di participanti, è i so cumpagni. I membri di a furmazione sò attrauti à u furmatu "ghjuvatu di ghiaccio" è imaginate chì anu da un viaghju à l'Antartida. Impunenti imite a split of the "floe ice", sguassà gradualmenti i sele. U cumpagnu di i participanti hè di stà in a sedia à u largu possibbili, pruvatu di ùn perde micca di i membri di u so squadra.
  3. "Magic glomerulus". E so ghjucassi simili nantu à u rallegru per l'adulescente sò fàcili per urganizà in u campu è in l'scola. I partitanti di a furmazione ponze in un cerculu è passate un altru furmulamentu di filamenti di u linu, cù altru corsu u filu à u polu. À u listessu tempu, tutti dice: "U mio nome hè ...", "Vogliu esse amici cù voi, perchè ...", "I love ..", "Ùn aghju micca ...".
  4. "Magic Shop", chì hè unu di i ghjucati più utuli per i raggruppeti. U facilitadoru tistimula à i zitelli per pinsà di e pussibilità pusitiva è negativita di u so caratteru. Allora i participanti di u ghjocu sò spartuti in "cumpatori" è "vende". "Cumprati" ponu scambià in una magica magazzine quellu qualità chì ùn ne necessanu (laziness, tediousness, ambition, etc.), à più di utile, in a so opinione (mente, valentia, etc.). Dopu quessa, "cumpatori" è "vende" cambianu posti.
  5. "Cuntinutu". I carricati sò in parechji. I membri di ogni paru tenenu e mani, è unu di elle à guessesi a parolla è prununziò a voce altru cù altre 3-4 parole. U so cumpagnu devi esse quale hè chì a parolla hà cumpratu u so cumpagnu.