Dati d'un adulescente

Quale sia, in fattu, i zitelli? Quessi sò crescenu i zitelli. O megghiu - maturazioni. È cù l'adulescenza, i prublemi principali di l'adulescenza sò culligati. U fisicu, mentale, moralu è creazione suciale, sfurtunatamente, ùn mantene micca i passu, è stu sviluppu sfracatu leva a cuntradizioni psicologichi, cusì caratteristiche di i zitelli d'11-17 anni.

Chì ghjè in a pratica? U zitellu in u zitellu si senti è rende a so maturazione fisica è a so crescita di u bisognu è a capacità di perceive l'informazioni. Pigliò chì in queste manifestazione hà avvicinatu adulti, è vole cumercià cun elli quandu pronti. Ma a causa di immadurità morale è suciale, un adulescente ùn pò mancu avà capiscia chì, solu di i dritti, ellu hà ancu rispunsabilità.

Utilizà u desertu di l'adulescenti per difendenu i so diritti in ogni locu è in ogni locu, specialista di i fieldi pertinenti (avviani, psiculoghi, etc.) creanu entizzi enti: ogni tipu di centri per l'assistenza juridica à minori. E questu ùn hè micca male per voi, basta chì i prufessiunali reali sò travagliani quì chì vulianu aiutà veramente aiutu. Inutili, quarchi vota venenu à riedizione precedente, cum'è per esempiu, una demanda in contru i maestri di scola "facennu" l'anziani in a scola.

Cumu spiegà e responsabbilità di l'adulescente?

Eppuru si avete capitu chì u vostru zitellu annantu si cunnosce i diritti beni bè, ignurendu e funzioni, hè u tempu per spiegà u rilazione trà i diritti è rrespunsabilità di l'adulescente. Si tradiziunale, "grandfather" significheghja cum'è paràbuli è dichjarazioni ("amore di cavallu - amore è trineu di purtarè") ùn aiutanu micca, pruvate di parlà di questa rilazioni nantu à l'esempiu di u sistema statali. L'adulescenti cum'è fatti è qualchi infurmazione "intelligente". Dice à u vostru "ribellu" di u principiu di l'unità (interconneczione) di i diritti è di i funzioni chì hè ufficialmente funziona in tutti i stati demucratici - pudete leghje infurmazione in queste u libru in u legatu cunstituzionale. Spiegà chì ogni persona - micca solu un adulescente, ma un adultu - hà, cù i diritti, e responsabilità. È per via, l'adulti anu più more rispunsabilità chì l'adulescenti.

Inizio cusì una conversazione, evite intonazioni didattiche. Dìmmuli chì tù stessu voli capisce, è chì diritti è dritta un cittarinu hà avà in a so nova età. Esaminate cum'è issi documenti legali, per esempiu, cum'è a Dettazione è a Cunvenzione Naziunale di i Dritti di u Zitellu (rispettivament, 1959 è 1989). A strada, u primu ducumentu dichjara chì ogni persona chì ùn hà micca ghjunatu l'età di 18 anni hè un zitellu. Cusì, cumu si pò vede, u mondu sanu crede chì un adulescente hè sempre un zitellu. A prumma di a lista di diritti, ùn esiste micca lacava per aghjà à tutti, dumandate à u zitellu cumu pensa, questu drittu hè rispettu à ellu o micca. Forsi, quì sopra à questa stage, avarete amparà assai per voi stessu.

Allora puderà andà à a quistione di quale duverebbe un adulescente hà. Eccu, per suprattuttu, a vostra cumpagnia hè un pocu complicata da u fattu chì ùn ci hè un documentu legale separatu chì declaranu i rispunsabilità di i zitelli è l'adulescenti. Invece, queste duveranu sò spritti in leie separate, chì ponu esse facilmente truvati in Internet. Eccu alcuni di elli:

Imposti d'un adulescente di a famiglia

Teoria è documenti legale sò boni, ma hè ora di trasfurmà in pratiche pratiche è di parlà di e rispunsabilità di una adulescente in casa. Ùn ùn daremu micca listimi di dumande spiciale pussibule - ùn hè micca necessariu. Serà abbastanza per elencu e reguli basi chì e rispunsabilità di l'adulescente sò sughjetti, è ùn sò micca assai di elli:

Home, famiglia - questu hè u primu locu induve un zitellu ampara à cumunicari è interaccettate cù l'altri populi. Cume a rilazioni trà l'adulescente è i so parenti sò custruiuti, a manera chì ellu hà sentu ritruvatu da a ghjente dependi largamente di a so vita adulta. Sì a famiglia rispetta l'altri, cumporta cù a so cumpagnie di i so cumpitenza, si u regnu di l'intricanu di a cooperazione voluntària è l'assistenza mutuali, u zitellu sviluppatu in questa famiglia, cumu si dicenu: "micca perisce" in a vita.