Pancakes di levitu di levadura

In parechji paesi sò e pancakes sò chjamati è cocilu differente. In Francia - hè crepes finas, in America - punk grigottu , in India - dosi d'intriscope, è in Olanda - scherzu pannekokeny. Ma quì sò i pancetti di farinati spese - hè un pianu nativu di Russia. Queste pancakes sò disposti più un annu per più di i solitamenti, fette pancetti affichati, ma vale!

Ricetta per legumi in pancetta di pienu fast food

Tanti pancakes sò assai densi è sò ideali per impregnari salati è dolci.

Ingredients:

Preparazione

L'omi duverà esse caliatu à 35-40 gradi, aghjunghje u zuccheru, u salinu è impone l'ovu. U levitu ùn hè micca prontuamente dissolutu in u lattu, cusì ci dissolverte in una picca calda di acqua calda, purtammu à u latti. Tuttu appaghjà miscendu è prestu à aghjunghje a farina, trà a buccia. Melt the butter, lasciate a temperatura ambientale. A pasta hè fatta à a cunsistenza di a crema agria, a cose principale hè di scenderu tutti i lumps, pour oliu in culu è copre cun una tela, tapa o film. A muntagna vene in un locu caldu per chì u so vulumu hè cresciutu da 2 volte. Mettemu cun un battu per fà affinchè. À a stufa avemu un pancake pan, in questu a manera più faciule hè di cocchi cucire, tk. hè lumera è spessu cù Teflon o coating ceramic. Ma u fermentu traduttu traduttu ferà, cum'è prima di ogni panchetu, duverà esse lubricatu cù l'oliu. Cù l'aiutu di un pinzellaghju culinariu, lubricate a superficie di a padedda cù l'oliu rifinitu. Se tenete una padedda cù una bona rettante, ùn avete micca di lubricate ogni volta. Pour la pasta nantu à u centru di u panu è in un circulu circulu distribuite nantu à a superficia entera.

U primu friddu serà un prucessu unu. vo site per bisogna à decisione quantu moltu di vintu, perchè cubanu tutta a superficia entera di a panetta è a pancheta ùn hè micca assai grossa, altri ùn sia micca stufa. Appena chì a superficia stà di esse liquidu, a pancetta pò esse devuta. U frittu puderà esse immeditau lubricatu cù l'oliu, o pudete fà quandu a panchetada hè sopra à u pianu. A strada, u pezzu pò esse ghjustu in u pane finu à turnate a frittella.

Pancakes di levadicoltura grazie in legume seccu

Pancakes nantu à u levitu fustu sò lush, aria è porosa. Allora, assicureghja l'oliu frescu o a crema agria. Perchè sti pancetti diliziu, hè megliu piglià una padedda cù un fundu spichju, perchè avè u tempu di cocchiari è micca brusgià.

Ingredients:

Preparazione

Amassi u levitu in 1/2 tazza di acqua calda durante 5 minuti. In u latinu cálibule, aghjustemu saline è zuccheru, impone u ove, ghjustu, pour le levatrice. Mettite tuttu bè è aghjunghje a farina più longa, pruvatu di ùn fà furmazione. Mesim, finu à chì a pasta torna ligna è viscuota, densu cum'è una pancheccia. Vulete sguassate in calda, chì cogliu cù una cupcia o un film per 40-60 minuti. Dopu stu tempu, a pasta hè spesa, trasendu l'acqua calda, vicinu à u vetru. Intensivamente mixte, deve esse fluviali è viscose. Scalfamu in calore a padedda cù un oliu raffinatu o un pezzu di grassu è immediatamenti spedinu assai cù massa, perchè cose a fondu di u pane cun una strata ugguali. U focu duverà esse chjuchi per permetterà a pasta chì si trovanu. Se u paese pruvene, ùn hè micca solu farina è vale di aghjunghje. Frittu da i dui bassini è l'anu aghjustatu una frittella lubricatu bè cù a mantra.