Modu Makeup Spring 2013

U cambiamentu di a staghjoni, cum'è sempre, hà purtatu cun i freschi tendenzi solu in ropa, scarpi è hairstyles, ma ancu in u maquillaje. In questu articulu, analizà chì e cullettite di imuli in a primavera di 2013 sò offerte da noi di i stilisti di moda. È dinò, parlemu di i tendenzi principali è di e novità di u primu manicu.

I tendenzi principali di u primu maturu 2013:

  1. Per parechje stagioni di moda, u naturale make-up ùn hà micca perditi a so popularità. E questu hè ghjustificatu, perchè i culori dolce, u pelu nìvule, bellu ghjenuenti, cosmetti minimu cunzidutu currettamente sò perfetti per u primu make-up, salizzendu l'incantevule naturali di a bellezza femina. Questa primavera hè megliu cumprà una tonu trasluzione di qualità per a fàccia chì una muntagna di ruborosa, fundazione è poudre, chì cogliri a pelle cù una densita "crosta". Per esse in a tendenza, fate un minimu minimu, è pruvate di vede "impuritu", ma bè cuntentu è attraente. A pallora eccessiva pò esse corrigée, enfatizzioni di i pugnale cù culuritevule culurite.
  2. Cunsulante inusual - altra manera di applicà a moda di u maquillaje in a primavera di 2013 in a vita di u ghjornu. Sceglite i culori originali di u forru - blu, verde, rosa, borgoña, russa, gialla o utilizate i catchy forme "freccia" è cristalli decorattivi per adorate i parolle. Di sicuru, ùn deve micca bisognu di stu travagliu, ma per a sera questa imagina hè perfetta. Per quelli chì ùn pensate micca a vita senza persa bianca, avemu dicu chì i flacciu nìvuru sò sempre pertinenti è pudete fatte e mani.
  3. I labbra brillanti applica ancu à i tendenzi maghjillati maiò. Scarlet, rosa, borgogna, aranciu - sceglite u culore chì si cun piacè, è intarazzione di selezziunà i labbra. Particularmente pertinenti sò i labbra scarlatina brillanti nant'à u "facciunu". Tuttavia, ricordate chì l'absenza di u maquillu nantu à a fàccia è l'ochji ùn deveru solu apparenti - liparosgiu spartitu ùn pò esse disprezzatu s'ellu avete imperfezzione visibiliali di a pelle di a faccia. Tutte pezzi, pimples, rednesse deve esse inculpati cù cura di una forma tonale, altri ùn rispete micca curà "in tendenza" è eleganti, ma di prezzu è vulgar.
  4. I cesus di più di moda di a stagione primavera-estiu 2013 sò largu è grossu. Sè da a natura, ùn site micca dotatu di sta tipu di "ricchezza" ùn anu micca aversà - in assai manicureni dilicati, eleganti celles in u stilu di Marlene Dietrich.

Comu pudete vede, i tendenzi principali di u modellu di make-up in a primavera di u 2013 permettenu di sceglienu u maquillaje, chì hè ideali per quasi ogni donna, u più chjaru hè di vede naturalu è faciule, perchè si u make-up ùn hè micca u risultatu d'un travaglioso travagliu nantu à ellu stessu, ma un rigalu da a natura.