Cumu fà una guirula di foglie?

A guirula hè u più amuletru più anticu chì a ghjente hà creatu cù i so propii, da i ghjorni di a Persia antica. Una volta nantu à un corpulentu curona di lattichi sò un tipu d'appiccatu di i campi di i primi ghjovi, è "magia" curone di variate erbe è fiori adornati i capi di e zitelli unmindiri è anu utilizatu in cerimonii di matrimoniu. Tuttu chistu era tantu tempu è u significatu màgicu di e coralli fu in l'oblit. In ogni casu, ancu oghje, camminendu in u parcorsu di u porticellu, hè difficiuli di superà a tentazione per untu una corona multi-culore cù i nostri mani, chì ùn sò micca solu una bella decorazione nantu à a testa, ma hè ancu un elementu originale di a decorazione di a casa.

Cumu fà una corona ordinali di foglie, probabilmente quandu tutti i zitelli sapi, serebbe bisognu à pascia un petio dopu l'altru, cum'è una corona di dannoni. Perchè ùn virimu nantu à questu, ma vi mustrarà cumu di tissutu una corona di foglie d'arrichi in forma di belles rosi.

Autunno corona in u capu: master class

U primu chì hà bisognu à fà hè di preparà cum'è quelli di questi roselli pussibuli. Per fà questu, andemu in u park è cullate un "bouquet" di boni beddi foglie. So:

  1. Una lametta d'astru hè doblegatu duie volte in a vina cintrali, perchè chì a fissa hè stata. Forsi a folla fasciata in un rotulu strettu.
  2. Pigliemu a seconda foglia d'astra è appricà un "roll" fugliale à a so frontiera. Si duminamu u fogghiu per mezu chì u cimi di u curbitu hè sopra à u core da circa un centimetru. Avà u ciumi avanzati da a seconda partita hè aggrottata, ma a inflexioni ùn hè micca ghjustu.
  3. Scappamu a tavula nantu à u core.
  4. Pigliemu a terza chjave è repite u stessu operu, solu da u parte contru di a stampa precedente.
  5. Ripetemu sta funziunamentu finu à avè un bon tesoru. A fine si riparemu a rosula cù filamenti.
  6. Emprumbe per cullittà una guirlanda. Per fà questu, avemu bisognu: assai rosati, filu è un pezzu di filu.
  7. Da u filu, torce un cercolu di u diàmetru dumandatu (prima pudete fà una medità di a testa). Dopu, parechji rosoli in prestu sò intrezziati à l'anguli right è aghi. Facemu certi blanks.
  8. Cumincià à attaccà à u circhiu di rosi. Pruvate d'invintà vintuli vicinu finu à l'altri, perch'elli ponu esse disposti in l'ordine scattata.
  9. Cumplementu a guirlanda cù dui fille di rosetti in u tulume è di l'internu. E ora, a nostra guirlanda di foglie d'ochji hè prestu!
  10. Comu pudete vede, i coralli in a testa da u falcu in tissu ùn sò micca difficiuli, u desideriu principali è un pocu pacienza! È quandu a primavera hè questu, pudete sculpite belles ferries di dandelions !