Partii di u corpu umanu cum'è artefatti di a religione: i misteri di e reliie di i santi

I miràculi à quale u reliie di i sante sò capaci, ancu i scettichi è l'atteri!

In parechji religioni è e credenze, parte di i corpi di e persone chì anu fattu un rolu sacrudu in a storia di a fede sò cunsiderate forti artifacti. In u Cristianèsimu, sò l'oggettu di venerazione: hè implicatu chì simbulizanu a prisenza invisibili di un santu in una iglesia o munasteru. Ma sottu u desideriu di i believers à tuccà i restos sagri ùn si trova più cà a curiosità banale. Ogni chjude d'avè intesu di miraculi miraculosi di guariscenza di malati mortificanti cù l'aiutu di e relics è vulete verificà veramente a rialtà di stu fenominu.

Perchè e relìqui cunsiderate santu?

Pò esse chjamatu paradosi chì u cleru ùn anu micca esplicazione per quantu in a religione chì ùn viaghja micca salutà l'idolatria, a idea hè a so idea chì i restos di i santi pò avè un poderile especial. In ogni casu, à i corpi di i mortos mortos da l'epica di l'anticu testamentu, era una attitudine speciale. Allora era creatu chì u corpu chì hà partitu u spiritu hè impuru è pò infettà i criati viventi chì l'anu toccu.

"Quellu chì tocca, u corpu mortu di qualcunu pò stà impuru 7 ghjorni: purificarà cù l'acqua u terzu ghjornu è u sestu ghjornu, è sera puru; S'ellu ùn purificeghja micca nantu à u terzu è u septimu ghjornu, ùn sarà micca sanu; Tuttu chiddu chì tocca u corpu mortu di una persona chì hà mortu è chì ùn hà micca smachjatu, infuri l'abitazione di u Signore: l'omu sarà chjusu da mezu à l'Israele, perchè ùn hè micca sprinkled cù l'acqua di purificazione, hè impuru, a so impicità hè nantu ad ellu.

A prima persona di pensà à a prisirvazioni di u so corpu dopu a morte fù Joseph the Beautiful. In l'Epistulu di l'apòstulu Paulu à i Ghjudei hè dichjaratu:

"Diu vi visitarà; è alzate i mo osse." Mosè è i figlioli di Israele purtonu da Ghjiseppu à a terra l'osi promessi di Ghjiseppu a Bella. Quandu tutti sò vinuti da l'Eggittu è quarchi midicina, un'altra prata, Mosè hà pigliatu è purtò l'ossi di Ghjiseppu inveci di tutta a ricchezza, è purtonu in elli un tesoru di u più grande è chinu d'innumirevuli benedizzioni.

Sfortunatamente, ùn hè statu cunservazione nessuna evidenza di miraculi perttuli per i restani di Ghjiseppu. U primu santu, chì i reliquii pudianu micca solu per guariscenze un omu, ma di revuzioni un mortu, divinni Eliseu. U cristianu cesinu chì hè culuratu à u so canichju, s'arrizzò à i so pedi, è hà pigliatu à respira.

"È ghjunse chì quandu anu enteratu un omu, quandu anu vistu questu horde, sughjurnàvanu quellu omu in u casottu di Eliseu; È quandu s'hè cariu, tocava l'osse di Eliseu, è hà resuscitatu, è s'arrizzò in i so pedi. U rè di Judea di Ghjudea urdinò l'abitanti di a cità di Bethel per mantene l'ossi di l'omu di Diu, sipatu in Bethel sottu u re d'Israele, Jeroboam, dopu à più di 300 anni ".

In tuttu cuntenutu seculi, tutte e denominazione di a chjesa hà discurratu cunvigluzzu a quistione di se esse possibbili di cunzidiriramentu cum'è parti di a religione ciò chì hè stata di u santu di a Terra dopu ellu intrì in i palazzi divinu. In u 767, in u Secolu Cunzigghiu di Nicea, accunsenu chì e relii sò i restu di i ghjusti chì ùn sò micca sottumessi à u tempu è i prucessi di decadenza. I preti anu accunsentutu à sparghjia a duttrina chì, per mezu di i basgiò di e relii, unu pò ricevete guariscenza è santificazioni. A so decisione hè justificata, secondu l'istoria cunniscianu parechji mistichi di ridivà di a malatia per via di reliqui.

I relitti di San Marcu è u bortu benedettu di Diu

In i 20 anni di u IX seculu, San Marcu di Efese muriu in Alessandria, è una veru guerra fugliale per u so corpu. Allora a cità era sottu a regula di i musulmani chì anu cunsideratu micca naturali di priservà i reliqui, carateristica di l'Ortodosia. Intèndusimu annunzià ogni relicità cristiana à l'oblit, ma vacilò. In quellu annu, vitturi à Venezzu ghjunghjenu in Egittu, sò stati chjamati Buono Tribuno da Malamokko è Rustico da Torcello. Prima di abbandunà i vittori di u Vaticanu facenu un cumpagnu in i migliori tradizionisti di militanti muderni: anu puniti da tutti e verità è falsificà per piglià e reliie di Mark à Rome.

Ci hè una legenda chì Mark hà propiu parechji in un sognu è li dì à i traduttii u trucu chì hà permessu di rializà u cuncritu. I cunvincenze di i servitori ortodoxi di a chjesa locale sottu persecuzione, sopra i teme è reemplazzioni di i reliquias di Klavdia cù i restumi di Marc. U corpu hè stata postu in una cisterna grande è coperta cù carcassi di porcu, u toccu chì i musulmani cunzidenu un piccatu mortale. I relìcciati sò stati guardati in u stessu tempju in Venise. Ci hè cundizione di adulti guarantiti è cuncepimentu i zitelli aspittati dopu chì i paisani desesperatu turnaru à e reliie di aiutu.

Artifactu pruibitu: carne sia

In l'Evangelu Arabu è l'Evangelu di Luke, ci sò referenze à u fattu chì u vintu ghjornu dopu à u nascita di u zitellu Ghjesù passava una ceremonia circoncision. Per parechji seculi dopu a so morti, nimu ùn si ricurdò di a so, ma in u Medievu, 18 ghjente è e chjese, chì si chjamaru i custodi di u foreskinus santu, sò stati trovati una volta. Mentre chì Agnes Blanbekin in visioni sentenu u so pezzu in a so bocca, Santa Caterina di Siena hè rumore di purtà nantu à u so dettu in lignettu di un anellu.

Finu à u 1990, hà guadagnatu i cullatori, i marcanti di l'antichi "nìvule" è i seguitori d'insignate pseudo-cristiani. A Chjesa aduttà un decretu secondu chì qualsiasi discussioni è prupone di chjamà un patronu hè puniscibile da a scumunica da a fede. Oghje l'sola carne originale hè guardatu in l'Ile-Jezu - a chiesa cattòlica di l'Ordine di i Ghjesuiti Rumani. Ùn sò stati cun cura mistiche sò cunnessi cù ellu: hè statu affirmatu chì toccu à a carne reutilizeghja i peccati in l'ultimi 10 anni.

U latto di maternità di a Virgen Maria è a scelta di un locu per a ghjesgia

San Bernardu di Clairvaux orava davanti à a fàccia di a Virgen Maria nantu à a salute di u zitellu, quandu un grandi miraculu religiose succorsi. "Ammuiu chì sì una mamma", dumandatu Bernardu, è Maria rispunnì immediatamente. L'estatua hà versatu u latte chì hè culuratu à a bocca di u santu. In u 1650, l'artista Alonso Cano riunia stu mumentu nantu à una di i so quadri. U latto di mammali di a Vèrgine Maria hè equituatu di reliquii è sacrificadori dimustratu à quelli chì vulete in parechje chjesi europei. A petra Betlemme, sprinkled cù u latti di Maria, vultò biancu, è in questu locu storicu a chjesa hè stata rimessu.

Santuario internaziunale: i reliquii di u San Incorruptible San Francesco

Quelli chì vòlenu esse guariti di una maladie gravi prupone di tuccà e reliie di San Francesco, pò esse vistu in quasi ogni parte di u mondu. Dopu à i rapprisintanti di a chiesa visti chì i rossi di u santu ùn sò micca sottumessi à a decadenza è si sò u solitu, dividanu i reliqui in parechji parti. U cranu, u bravu mancu, i pierri è a spine sò in Goa: Francis hè cunsideratu u patronu di u fiumu Indianu. A manu diritta hè guardata in u Vaticanu, è l'antenata si trova in u vitru chìccu di u tempiu di Joseph vicinu à Macau.

Eloquence di Antoine di Padova

Antoniu di Padova è dopu a morte aiuta à i cristiani: hè cunsideratu patronu di e persone chì sognu di truvà un ànima assicura. In a cattidrali di San Antone - a chiesa cattolica in a cità di Padova (Italia), qualsiasi turismu chì crede pò piglià un carta è una penna per scrive una nota à u funziunaria è cun ligere. Pò esse stata al dipende à e relii - a lingua d'Antoniu di Pàulu. Duranti a so vita, era eloquente - cintinane di persone anu da eseguite e so paràmetri di leghje è i testi religiosi. U santu mortu in u 1231, è quandu u so corpu fu exhumatu dopu à trè anni, solu a lingua stia restu di ellu, chì si mantene in a cattidra à questu ghjornu.

Miraculi in rialità: u sangue di San Gennaro

U 2017 cuminciò cù una malanova per tutti i Catòlichi : secondu l'opinione di u cleru più altu, u tempu di l'apucalipse è l'altri catastrophi avvicinavanu. U predictore era u Santu Januarius, u so sangue annualmente hè diventatu un fenomenu senza menu significativu ca a cunvergenza di u Santu Fire .

In a chiesa di Napuli, u capu di u santu è u bastimentu cù i so gore sò stati guariti. Una volta à l'annu, cintinara di credii cù i so ochji puderanu vede cumu u furore di sangue in l'ampoule, se si trova vicinu à i restos di a testa. A storia ghjuridificheghjite alcune sempre chì u sangue ùn fubbe micca fubbe in u vasu: in u 1939, l'absenza di un miraculu divintò prestitivu di a guerra, è in u 1980 - un putente terremoto in Nàpuli. Qual hè l'2017 preparanu pè l'abitanti di u pianeta Terra, anche si u difensore di u populu di Januarius hà vultatu da noi?