A Chjesa di Truttu about the Holy Fire in Ghjerusalemme

Científici righjittini à ghjunghja à u Santo Sepulchre è à una ricerche di conducta, u risultatu di quale scantò i believers.

Indipendendu chì una persona crede à ellu stessu o micca, o da almenu una volta in a so vita era interessata in evidenza vera di l'esistenza di forzi più elevati, chì ogni religione conta.

In Ortodosia, una di e evidenze di miraculi indicati in a Bibbia hè u Santu Fire chì scorri à u Santo Sepulcher a vigilia di Pasqua. U Grandi Sabatu, qualcunu pò fighjà, hè abbastanza per vene à a quadra in fronte à a Resurrección Church. Ma quantu più longa dita tradizione, i più ipotesi journalisti è i scientisti custruiscenu. Tutti quelli refute l'origine divine di u focu - ma pudete cunfidà almenu unu d'elli?

A Storia di u Santu Fire

A cunvergenza di u focu pò esse vistu sola à l'annu è in l'unicu locu in u pianeta - a Ghjèsgia di a Resurrección. U so cumplicità enormi include: Golgotha, una caverna cù a Cruci di u Signore, un giardinu induve Cristu fù vistu dopu à a risurrezzione. Hè stata custruita in u IV seculu da l'imperatore Constantinu è u Santu Fire fù vistu durante u primu serviziu per Pasqua. In ghjiru à u locu induve succidia, custruìanu una capella cù u sarcophile di u Signore - hè chjamatu Kuvukliya.

À quattru duminiu in a mattina di u Grandi Sabatu, ogni annu in u tèmpiu apolu tutte e candele, lampi è altri fonti di lumi. I dignitaries ecclesiastichi più altimati seguitanu personalmente: l'ultima testa passa a Cuvulea, dopu à quale hè firmatu cun un grande foca di cera. Dopu questu momentu, a prutezzione di i posti santu stalla nantu à i spaddi di a polizia israeliana (in i vechji tempu, i Janissaries di l'Imperu ottumanu cunservatu i so funziunalità). Pudonu ancu un segellu supplementu nantu à u segnu di u Patriarca. Chì ùn hè micca a prova di l'uriginale miraculosa di u Santu Fire?

Kuvuklia

A dòdiri versu a sera da u patiu di u Patriarcatgiu di Ghjerusalemme à u Santo Sepulchera accumenza a prucissioni di a croce. Hè capu di u patriarca: trè volte suscitatu u Cubiculum, stà in fronte di a porta.

"U patriarca porta a robba bianca. Cumu cun ellu, à a listessa ora, ponu vistimenti bianchi di 12 archimandriti è quattru diàcchi. Allora i cleri ghjèranu fora di l'altare in parigli di stoichi bianchi cù 12 pannelli chì fighjanu e passioni di Cristu è a so risurrezzione gloriosa, seguita da i clerici cù ripidi è a croce di vita, da 12 sacerdoti in parigli, dopu à quattru diatti per parella, l'ultimi dui d'elli davanti à u patriarca Ci sò un bundle di candele in un sustegnu di l'argentu per a trasmissioni convenientali di u focu santu à u populu, è, finarmenti un patriarca cun un bastone in a manu diritta. Cù a benedizzione di u patriarca, i cantori è tuttu u cleru chiannu: "A vostra risurrezzione, Cristu u Salvadore, l'ànghjuli canta in u celu, è abbiate a gloria à a terra cun u corpu pienu" andemu da u tempio di a risurrezzione à u kuvukliya è triplice i passau. Dopu à a tercera volta u patriarca, u cleru è u canzone pericavanu cù i gonfaloni è un crucifixu contr'à u casottu santu uccisione è canteranu un himno di vaghjime: "A luce hè silenciu", ricurdendu chì sta littanica era questu parte di u ritu di u serviziu di vita.

Patriarca è Santa Sepulcher

In u tribunale di u tempiu per u Patriarchu chì osserva millenarii di u pervigliu di tuttu u mondu - da a Russia, l'Ucraina, a Grecia, l'Inghilterra, l'Alimagna. A pulizzia cerca di u Patriarca, dopu chì entra in Cuvicle. À e porte d'ingressu l'armenia si trova l'archimandrita per offre un priculu à Cristu per u perdone di i peccati di a razza umana.

"U Patriarca, chì si stava à fronte à a porta di u santu santu, cù l'aiutu di i diaconti, tira i mitre, saccucu, omophorione è un club, è resta sempre in u podrizi, epitracheli, cintura è salvezza. Drahoman, dopu, sguassate segghjenti è cordone da a porta di u casketu santu è permette à u so patriarca, chì hà in e so mani i quantità di veli. Dopu ellu, un viziu armenianu, vistutu di vestiti santu, è ancu avè un bundle di candele in e so mani per trasfirimentu rapidu di u focu santu à u populu in u bururatu miridiunali di u kouvoo in a cappella à l'Angelu, immediatamente va in u kouvuklia.

Quandu u Patriarca resta unicu, dopu à i porti chjusi, u misteru veru cumencia. À e so ghjinochje, a so santità priva per a messageria di u Santu Fire. E so pricà ùn sò micca intesu da i ghjente fora di a porta di a capela - ma puderanu a guardà u so risultatu! In i muri, i culonni è i icone di u tempore pareanu belliori blu e rosso di lamponi, ricordati di riflessioni durante u focu. Simultanamente, i luci blu accunsenu nantu à a balata di marmu di u Cinghiale. Unu di quelli clergeri tocca una bagnera di cuttuni è u focu si sparghje nantu à ella. U patriarchu s'apusca una lampa cù una lana di cuttuni è u passa à u viscuvu armenianu.

"E quelli paroli ùn dicenu più nàutru à a chiesa è fora di a chjesa, solu:" Signore, aghju pietà! "Chianci senza gustu è chianci forti, affinchendu chì tuttu u locu chjaranu è sollite da u chianu di quelli persone. E quì i làcenu sò sparati da i populu fidu. Ancu cun u coru di petra, una persona pò chjaru di lacrimi. Ogni chjassi di u pellegrinu, sottu à a manu un saccu di 33 veteli, secondu u numaru d'anni di a vita di u nostru salvatori ... apresi in spiritu spirituali per appruvà da u pianu primariu, da currieri deliberatamenti numinati da u cleru ortodoxu è armenianu vicinu à i buchi sittintriunali è meridionale di u kuvuklia è i primi per riceve da u santu santu u focu santu. Di i numerosi loghje, i cumbattimenti simili di cera di vela cernice di i finestri è cornices di i mursi, cum'è quelli chì l'especettori piglianu posti à u cima di u tempore aspetta à entra immediatamente in una listessa grazia.

Trasmissione di u Santu Fire

In i primi minuti dopu avè ricivutu u focu, pudete fà qualcosa cun ellu: i credi lavanu e mani è tuccate cù i so mani senza teme à esse brusgiate. Un pocu dopu tard, u focu da u friddu sarà calurinu è acquistenu e proprietà solitu. Uni pochi seculi fà, unu di i pellegrini scritti:

"Vinti candele erunu chjappu in un locu, e credenu tutti issi candelli cù e so veli propii, è micca una sola vucali cruciata o cantava; e estinendu tutte e luminosità è da asciucarii in l'altri populi, questi freschi in u sole, cusì ancu in u terzu chì i luminaries anu califfu, è aghju toccu qualcosa à a mo mòglia, ùn cantava un vial, nè micca chianciallu.

Cundizioni per l'apparenza di u focu sacru

Trà l'Ortodoxici, ci hè una crede chì, in l'annu quandu u focu ùn accende, l'apucalipse principia. In ogni modu, stu fattu si già fattu sempre una volta - allura u focu pruvò d'ottene un seguitore di una altra denominazione di u Cristianesimu.

"U primu latinu patriarca Arnoped di Choquet hà urdinatu l'espansione di i sette eretichi da i frontiere chì l 'appartenenu à a Ghjèsgia di u Santu Santulfu, dopu aviri accuminciatu a tortura patriani ortodoxi, circà chì guardianu a Cruci è altre reliqui. Uni pochi mesi dopu, Arnold hà successu à Dimebert da Pisa, chì era ancu più indà. Hà pruvatu à spulà tutti i cristiani locais, ancu i Ortodoxi, da a Chiesa di u Santa Sepulchere è permettenu solu e Latini, privati ​​à generalmente u restu di l'edifizzioni in u ghjornu vicinu à Ghjerusalemme. Dopu a ripresa di Risposte di Diu s'hè lampatu: in 1101, u sàbbatu santi, ùn era micca un miraculu di a descentione di u Santu Fire in Kuvuklia, finu à chì i cristiani stinturiani fôru invitati à participà à stu ritu. Allora u Rè Baldwin fighjò di turnà i cristiani locais i so diritti ".

U focu sottu u latinu patriarca è u crack in a colonna

In u 1578, curievi d'Armênia, chì ùn avianu micca intesu paru di l'attuali di u so predecessore, pruvatu di ripetiri. Hà capite u permessu di diventà u primu à vede u Santu Fire, impediscendu à u Patrizzu Ortodoxu per entra in a ghjesgia. Ellu, cù l'altri curotti, era furzatu à pricà à a porta à a vigilia di Pasqua. Ùn era pussibule di vedà u ​​miraculu di i seguitori di Diu di a chjesa Armeniana. Unu di i pilastri di u tribunale, in quali l 'offri urdinati foru offriti, cracked, è un pilastru di u focu s'aprepa da quì. Traccia di a so cunvergenza è oghje pò esse osservatu da qualsiasi turist. I crmeni tradiziunalmenti abbandunate in i so noti cù e dumande più apprezzati à Diu.

A serie di manifestazioni mistiche custattievanu i cristiani à pusà à a mesa di negozii è decide chì Diu voli trasfirimentu u focu in manu di un sacerdotu Ortodoxu. Puderete, à turnà, si spende à u pòpulu è dà a flama sacra à l'abati è di i monumenti di u Monasteru di Santu Savva u Rèttu, a l'Arménie Apostolica è Siriana. L'ultimu per entra in u tèmpiu deve esse l'Arabi Ortodoxi lucali. U primu sàbatu apparunu nantu à a chiazza cun canzone è dances, è da quì inseritu a capella. In questu, si pronunzianu un prevene anticu in l'àrabbu, in quali indirizzanu a Cristu è a Mamma di Diu. Sta situazione hè ancu obligatoghja per l'apparenza di u focu.

"Ùn ci hè micca evidenza di u primu principiu di stu rituali. L'Arabi dumandate à a mamma di Diu per dumandà u Figliolu per u mandu à u focu, per George u Victorious, in particulare cunverente u Ort Orthodoxe. Scoreguran, literalmente, ch'elli sò u più orientali, a più ortodossa, chì vivenu induve u sole si sviluppau, purtendu veteli cun elle à rimburnu u focu. Sicondu tradizzioni urali, durante l'annu di regnu britannicu nantu à Ghjerusalemme (1918-1947), u guvernatore inglese hà pruvatu di vede un "danesi" salvatichi. U Patriarchu di Gerusalemmi ore per duie ore, ma per ùn valerà. Allora u Patriarchu urdinò a so vulintà di fà i ghjovani arabi. Dopu a realizazione di u rituali, u Spìritu hè andatu.

Avete voi riesce à truvà una spiegazione scientifica per u bè Beatu?

Hè impussibile di dì chì i scettichi hàbbenu à scunfighja i fratelli. Fù e tanti teorii chì anu una justificazione fisica, chimica è even extraterrestre, un solu mertu. In u 2008, u fisicu Andrei Volkov hà sappiutu trasiri a Kuvukliya cù l'equipaggiu. Ci era statu capacitu per fassi prudutti approprvete, ma i so risultati eranu micca in favori di a scienza!

"Uni pochi minuti prima di a rimuzione di u Santu Fire da Kuvuklia, u dispusitivu chì ripareghja u spettru di a radiazioni elettromagnetica, hà pigliatu un strumentu pezzu d'onda larga in u tempiu, chì era più in manifestazione. Ùn vogliu micca nègandu o pruvate nunda, ma questu hè u risultu scienticu di l'esperimentu. Ùn ci hè un scurdate electricu - o u lampu chjappi, o qualcosa cum'è una piezzu ligera hè stata cambiata per un momentu.

U fisicu à u bellu beatu

U fisicu ùn hà micca impastatu u scopu di a so storia per esposerà u sacru. Hà intesu interessatu in u stessu prucessu di cunvergenza di u focu: l'apparizione di fasgiani nantu à i muri è nantu à a tapa di u Santa Sepulcher.

"Allora, hè prubabile chì l'apparizione di u focu hè precedutu da un scurdamentu electricu, è avemu, misurendu l'spectrumi elettromagneticu in u tèmpiu, pruvatu à piglià.

Andrei cumenti nantu à u incidente. Scopre, per risolviri u misteru di u sacru Fattu Beatu hè alluntanatu di u putere di a tecnulugia muderna ...