Biografia di Jean Reno

U famosu attore francese Jean Reno vi pare avviatu settanta, ma i diretturi cuntinuanu per offre un rolu in i so prughjetti. Pocu sapemu chì prima di l'età di dòdeci hà avutu un altru nome. Nnamuratu à a nascita di Juan Moreno, u futuru attore hè statu obligatu à amparà, cum'è a famiglia hè stata minacciata da a minaccia causata da u regnu di u Franco Franco. Solu in u 1960, a famiglia di Moreno hà sappiutu di vultà in Europa. Oghje, l'actor Jean Reno hà cunsideratu u so casa cum'è Francia.

Un caminu spine à glòria

In u so ghjovanu, Jean Reno hà servitu in l'esercitu di a Francia per esse citatinu di stu paese. Dopu avè ottinalizatu citadinanza, i novi prospecte abbianu per ellu. In u 1970, Jean hè struitu in l'attu di l'esteticu di René Simon, è da quattru anni dopu participà in u primu in u so show di televisione di carriera. In u 1978 hè statu invitatu à ghjucà u rolu di u sicondu pianu in una stampa low budget, chì diventò un fallimentu. Finu à l'età di trenta cinque anni, l'attore hè avanztu, ma si scontra cù Luc Besson cambia a so vita. In u 1983, a so biografia hè statua cun una pagina brillanti, cum'è Jean Reno hà pussutu un rolu à a film "Podzemka". Dopu u liberatu di u ritrattu nantu à e pantaloni, Jean hà cambiatu famoso. In ogni modu, un avvinimentu veru di a carriera era u rolu principalu in u thriller "Leon", filmatu in u 1994. Un brutale assassinu cun l'ochji amici attrae l'attinzioni di i filmaturi di Hollywood, è u mondu sanu hà amparatu à Jean Reno.

A vita persunale di l'attore

U Francescu cù i so radichi spagnoli ùn anu mai avutu prublemi cù u sessu oppostu. Jean Reno, chì a crescita supiriu i 190 centimetri, da a so ghjovena bagnata in l'assistenza femminile. À l'arba di u so cummandu, Jean Reno si maritò per a prima volta. A so moglia era un cumpagnu di classe Genevieve. À nantu à l'amparera di a tradenza di u maritu , abbandunò a famiglia. I figlioli di Jean Reno da u primu matrimoniu (figliola Sandra è figliolu Mikael) si sò stati cun u so babbu. A second muller di Jean Reno, Natalia Dashkevich, detti l'attore dui figghi. In casu, u matrimoniu ùn hè micca duratu - dopu à sei anni dopu à u matrimoniu, l'attore è u mudellu spalle.

Dapoi u 2006, l'actor hè maritaru à Sofia Boruk. U modellu rumanu è l'attrionna fascinate Jean Reno, chì sapi assai di e donne. In u primu pianu, l'attore Francesu hà sempre avutu una mòglia è i zitelli, cusì Jean Reno hà decisu di ùn mancà nantu à quattru. In u matrimoniu cù Sophia, parechji novi figlioli nascite, chì erani chjamati Sialo è Dean. A moglia è i zitelli di l'attore passanu a maiò parte di u tempu in una mansarda parighjina, è l'attuali stessu hè spessu in u Los Angeles.

Leghje ancu

Uttenite a famiglia piace di passà in Malàia, cusì Jean hà fattu real estate.