Questu hè seriu: Harvey Weinstein hè accusatu di vulturu!

U casu di Harvey Weinstein crece dettendu più seriu. Questa situazione hè sìmula à una bola di neve: l'attrici, chì anu temutu di annunzià per annunzià nantu à l'intimità sessuale, principiò à certificà l'experientia di a pesche. A storia di l'attrice americana di origine Italiane, Annabella Shiorra, hè quella più traggica! Una stella, un pubblicu benestatu nantu à i prughjetti "The Sopranos" è "A manu chì ripiche u cradle" è u melodrama "Dove sueciute conduite", hà avutu a travaglià cù un cinematograficu indecente nantu à a cummedia romantica "A Night We Never See".

Annabella hà unitu à una lista impressiunanti di l'attrìzii di Hollywood chì anu culpitu i ghjente di u prucessu lascivious per diverse acassi è affabetu. In a "Lista di Weinstein" più di 50 donne!

A so storia, a Signora Shiorra hà dettu in una entrevista cù u New Yorker.

Un crim senza statutu di limitazioni

Sicondu a vittima di a viulenza sessuale, l'incidente infame hè statu in 1993. L'attrice di 57 anni detta l'incidentu a seguita:

"Harvey hè ghjustu ghjunghjenu à a mo casa senza una invitu è, littaralmente, hà fattu scundizà in l'appartamentu. Avìa fattu stranu, cum'è s'ellu era a so casa. Ellu, senza prumuzioni, cuminciò à disprezzà a me cammisa, u ghjallu u soffiu è si chjappia sottu à ellu. Hè chjaru chì questu hè un veru shock per mè. Sò persu tuttu persu è ùn capia micca cumu si cumporte. Eppo l'u succorsu terribbili - hà sticciatu cun una mano, è u sicondu un ghjornu untuppi i so pantaloni è si messe à masturba. Unu tempu passava è finì, direttamente in a me coscia. Queste i mio avete micca finita: Weinstein hà fattu sàziu per via, ma eru in un statu cusì cusituatu chì tuttu ùn hà micca fattu sensu.
Leghje ancu

Fortunatamente, per Annabella, a ghjente cungressu cù u pruduttori hà fattu un locu fugliale, in una festa è questu salva da un riapprochementu sfavore.