10 paesi chì sò solu creati per a donna

Vulete andà per u paradisu di a donna? Allora visita queste paese è vede per sè cumu cusì cunviviale a bella meza di l'umanità vive.

Ancu in u XXI sèculu, i residenti di assai di tutti i paesi di u mondu pò si vantavanze di rispettu è sustegnu di l'statu è l'omi. Ma ci sò duie almenu 10 posti in quale una donna moderna pò respira in tuttu u pettu.

1. U USA

U megliu paese per u sessu di dèttimu pò definàmente chjamatu Stati Uniti d'America. I donne sò datu una lista separata di vacanti in grandi corporations, sò legalment prutettuti di l'assetà in u situ di travagliu.

Un esempiu vivu è a storia d'accortadoru in Hollywood, in a lotta contru chì quasi tutti l'attri famosi si sò uniti. Produttore Harvey Weinstein perde a so muggheri, cumpagnia, patruniu è sustegnu di i culleghi, dicisioni à urdinà l'attrici cù l'uppurtura di piglià un rolu in u lettu.

2. Islanda

In u Parlamentu di Islanda, 43% di e donne, occupanu posti di dirigenti micca solu in materii di a maternità è di a zitiddina. I deputati in figliola cunziddiranu prublemi prughjetti in l'affari, u sviluppu di l'innovazioni è di a medicina. L'ex presidente di Islanda Vigdis Finnbogadottir hè a prima donna presidenta in Auropa. U 81% di tuttu u populu di l'età di u travagliu sò ancu rapprisintanti di u sessu fair. Assicuranu perfezziunamente da ei prughjettu di a casa, è à u stessu tempu facenu una carriera brillanti.

3. Suécia

Sulu l'Isula pò cumpete nantu à u livellu di u travagliu di e donne incù Islanda. In questu paisi sittintriunali sò assai leggi sò aduttati per chì e donne pò travaglià in cundizioni cumunu. Un scontru di ogni ghjornu, chjamatu "Fika", hè diseatu per permetterà à i furmà di ufficiu di avè u cafè è di scaccià in un ambienti amici. E donne anu u prerogativu in sguassate e date per e vacanze è u finesse.

4. Danimarca

I rapporti di l'urganizazioni di i dritti umani sempre avianu l'esempiu di una Dinastia europea prusperu à i paesi di l'Est, induve si pruvate micca di parlà di i diritti di a donna in alta. Danimarca hè chjamata statu di benessiri; u paese guarantisci à l'omi è a donne tutta sicurezza sociale in l'educazione è a medicina. A igualità hè stesuta ancu à a vita di a famiglia: e leghere lucale anu stimulanti incensu chì decide di piglià u pesu di u decrettu, è guarantiscenu una donna a salvezza di u postu di u travagliu per l'epica di licenza maternità.

5. Spagna

"U paese di u feminismu victorioso", "U statu contru à l'omi" - questu hè chì spagna hè spessu chjamata. Lu Primu Primi Ministru Jose Luis Rodriguez Zapatero hà rignanti Spagna da l'anni 2004 à u 2010 è si proclamò una feminista, senza esse u tempu di ricivete. U cullettivu cun ellu consistia di novi nude è ottu omini.

In Spagna, ci sò 106 tribunale per i casi contru l'omi. I vittimi di a viulenza domestica, e femicili sò pagatu una intragana mensuale di 400 euro à l'annu durante l'annu. U subjecte di l'atti violentivi pò solu esse un omu - è hè spariziu da a casa immediatamenti, quandu a ragazza si avvià à a polizia. A vittima detti automaticamente privilegii ecunomichi: hè furnita cù un locu liberu è aiuta à cambià u so postu di travagliu si ella hè teme di esse assicuratu da un novu o maritu.

6. Norvegia

Norvegiani adopghenu l'Esperienza di Danimarca è dicisu di mandà l'omi à u leave parentali oblicatori durante almenu 14 simane. Quandu u sposu hè sustituitu in u decretu da u cunjunore, u 80% di u salari hè pagatu per ella per chì a ghjovana mamma ùn hà micca bisognu dipende di u socie. Dapoi u 1980, in ogni postu pusitivu avissi da esse almenu 50% di e gestiti di e donne. In u paese vi pudete avè una tendenza curiosa: i ghjovani ghjovani sò più ghjudicati di scappari di l'assistenza parenti, firmendu un cuntrattuu per u serviziu militari.

7. Canada

I fratelli da u Canadianu sò sfarenti di e femini americani sociabili o di e femine passate in Spagna. Quì hè abituale di fà scuprite emozioni è micca fà amici cari: quelli di u sessu più dèttu sò cunsiderati cum'è parechji o parenti in u sport. Ùn avemu micca scrittu l'idee di u kittu di u corpu, chì sò pupulari in tuttu u mondu, ma micca perchè sò cunsiderati com'è strangenu. Residenti di u Canada si consideranu stà indipindenti di l'altru d'altru: ùn perde u pesu è ùn utilizate micca cosemi di decoratore per fà fà i ghjente.

8. Finlandia

A Finlandia fù u primu paese à dà a donna u drittu di votu è votu. À quellu di stu statu assai statu quì a primu isula in u mondu per i feministi: nantu à IsIslandi, da l'estiu di 2018, ogni donna pò esse rilassate da vista di l'omi, obliterate di i cosmichi è di prutezza. U fundatori di u fiumu Christina Rott hà dichjaratu chì sera felice per tutti e donne chì sò pronti à sente l'indipendenza di l'omi.

9. Austria

Austria - un altru paradisu per i zitelli chì sognettà l'abbandunà i cosmetti è i robbi brillanti. Cù un altu livellu di ingressu, e donne lucali ùn anu intesu pocu interessu à e cose di e prudutti di bellezza è di bellezza. Ma ùn seguitanu riguardu i so figuri è amare attività fisica: solu u 20% d'elli sò overweight. In ogni casu, ogni una di e donne di stu paese hè prestu per vene in l'aiutu di un nutrizziunista statali chì u serviziu serà micca cumpletu.

Leghje ancu

10. Filippini

Stu paese era u primu paese in Asia per abulisce a inugeeità di genere è per imponisce sanzioni severi per i violazioni di i diritti di a donna. In i Filippini, nimu hà preveditu per prufittà una donna per affirmà u postu di guvernatore o ufficiale, è un omu chì crede altri hè statu spartitu da u travagliu senza rigrettu.