Shock! Una vita terribili in "tombi" di Hong Kong

A vita in un locu u luxuu Hong Kong ùn tutti ùn adupranu micca. Per quessa, certi omi anu da vede in i salotti di giardini miniature ilittichi, chì sò chjamati "tombi" trà elli.

Sicondu a Organizazione Commerce per l'Organizazione Comunità, circa 200 000 abitanti di u Hong Kong anu sfurzatu per sopravviu in cundine praticà.

"Cells" sò chjuchi chì in rappresentanti di i gruppi più svantaghjati di a pupulazione.

Eccu vitture persone di u sessu è l'età in situ. Ci hè una cosa chì unse elli - nimu ùn si pò furnisce una casa cum'è quale puderebbe almenu in crescita.

Alas, i prublemi di 200.000 persone chì ghjunghjenu in i "tombi" fade in u fondu di u splendore di a vita luxosa in Hong Kong. Hè difficile d'imagine, ma quelli chì ùn anu micca infurmati di l'esistenza di "tombi", è s'elli si puderunu crede, si ricusate di crede chì quarcunu pò vede in such conditions.

Tutte e sti ritratti sò fatti per SoCo - una organizzazione non governamentale cumbatte per riformi pulitichi chì aiutanu à assicurà un bonu standard di vita per tutti i puteri.

Residenti di i "tombi" anu sviluppà i so "scatuli".

Ah Tina hà da vive in una casa cù un spaziu di 1,1 m2. Per via di l'incapacità di cambià di qualcosa di a vita, un omu hà longu perdutu l'appetite, perchè si trova Ah Tin cun spessu.

Signore Lyng hè adupratu ghjorni è noite cù un libru in e so mani. Per tuttu a so vita hà cambiatu assai travaglii. Ma avà hè un anu vechju, è nimu ùn volenu purtà à u travagliu. Per ùn perisce micca in u mondu reale di a miseria è a poveria, Ljung prefiere passà u tempu in a realtà littiraria.

"Invece chì sò sempre vivu, i mura di u canardinu sò digià vicinu à me quattru parti", dice unu di i residenti di a "tomba" di Hong Kong.

Sfortunatamente, ùn sò micca propostu alternativu d'albergo per u pichju Hong Kongers.

L'autorità lucali ùn anu micca impurtendu nantu à i residenti di a cità, ponenu una stanza cù un pocu di più di 35 m2 à tanti cum'è 20 letti.

"Tombi" tornanu à una realta brutali è ricurdate chì a vita in Hong Kong ùn hè micca cusì nuvola. Almenu micca per tutti ...

In i 10 anni passati, u numaru di epositi ci hà diminuite, ma sò stati rimpiazzati da qualcosa più terribili - locu in dormu, chì sò un lettu, chjusi per quattru pareti.

"Tombi" si trovanu quasi vicinu à l'altri, per via di a privacy di i so ressevitanti d'avè l'oblast. Sì avà hè a cunfidenziale, u sonnu in silenziu hè diventatu un lussu per elli per un bellu pezzu.

In i so 60 anni, u mo Wong s'ellu possa ancu una scossa negra di capiddi. A pagari a costu caru, hà da travaglià in u situ di custruzzione ogni ghjornu. E in u so tempu favuritu, Wong aiuta à e persone.

Tali chjuchi, in fattu, sò edificati illegali.

L'abbitanti di stu "cube" sò nurmanesi. U babbu è u figliolu sò assai altosu, per quessa, hè assai difficiuli per elli di muvimenta di l'abitudine murtali.

Da a so spaziu pocu membri di a famiglia Leung hà fattu un locu complexe d'appartamenti. Avà hè un quartier, un comedor è una cucina.

I rapprisentanti di SoCo è d'altri organizazioni simili aiutanu à fà luttà per i so diritti à e persone chì stanu in e cose inhumanu.

"U ghjornu intrì in casa è si stalla in lacrime", disse Benny Lam dopu chì duve a photographie di e miserabbili vivi miniatura di i poviri in Hong Kong.

Questi casi, siddu pò esse chjamatu cusì, sò più cusì à casque. È e so dimenisuni sò unipochi più altisore cà i standard. Sicura chì u fotografu era dura à stu travagliu. Per osservà a so injustice, per vede u sufrimentu di e persone innochiata chì sò sottu u livellu di miseria è obligatu di trasladu à u "cube", solu per ùn viaghjà in a via, hè assai doloroso.

Hong Kong hè una cità cari in u quale a vita hè in un colbule. Ci sò molti raccolari moderni, shopping centers, boutiques, restaurants. Ma ùn devi micca à scurdà chì quellu ghjornu di sta facciata glamour allughjà u pessimu di 200 mila persone, di quali 40 mila sò zitelli, ubbligati à pudete in i maghi cù un territoriu di menu di 2 m2.

A causa di l'overpopulation, i prezzi in u mondu immubiliare hà saltatu à i più carichi in u mondu. Aumintannu u risultatu di decena di migliure di persone di parte di manca senza vivi divutu. Per avè qualchì altru tipu di u canchju nantu à i so capelli, parechji accunsenu à trasfigurate à più o menu «cubicelli» accessibili, induve u bagnu, duchessa, cucina, stanze è sala di cena estenu in una stanza stessu.

L'autorità creanu "tombi" illegale, dividendu i camere grande in i celuli in quale a persona medja hè ancu difficili. Ci hè vale a vende stu "piacè" circa 250 dolenti à un mesi.

A cucina, cumminata cù u bagnu - tipicu per a pianificazioni "tombi".

Cù u so prughjettu "Trap", Lam ti piace à cuncià l'attitudini di u publicu à u fattu chì in certi cunfrontu assai cundizzioni certi persone anu devenu surviglià, mentri a maiuranza di a cità hè prulpera è natante in u lussu.

"Puderete dumandà per quale avemu da piglià a cura di e persone chì ùn ci micca di parte di noi in questu manera", dice l'autore di u prugettu. "Invece, tutti questi questi poviri sò parti di a nostra vita. I travagliati di camari, detti, guardiani di sicurità, puliti in i centri shopping è in i strati. A nostra principal diferenza hè in l'abitudine. E migliurà i so precarii cundizzioni di l'abitudinu hè una materia di dignità umana ".

Terrible, injustu è insulte, ma e persone in Hong Kong anu avutu a lotta ancu per un such terrible housing.

Parechji sò stati vargogni di ricanusciunu chì stanu in ghjiru. Ma però, parechji opensi a porta à un fotografu pocu chjamatu, sperendu chì i so travagliu aiutanu à chjama l'attinzioni di l'autorità à u so duluri, è di qualchì tempu u dumiciliu di l'abitudini in Hong Kong se decide. Benny Lam a tistimunzià sinceramente chì i ritratti, chì manifesta bè chì parechji posti in e tumbèbbe ùn sò micca abbastanza ancu di tutte e so parolle, farà chì i membri più affluenti di a societa addiventanu troppu prublemi di i poviri è risolve tutti i prublemi di inequalità d'ingudu.

Hong Kong hè cunnisciutu per u so altu livellu di vita. Ma di scurdà chì, darrere di tutti questi signori, centri di cummerciale di luxuriu è i clubs, a vita di quasi 200 mila persone chì sò furzati à vive in "cunti" cù una zona di pocu di un metru quadru hè un criminu.