TOP-20 crescite più terribili nantu à u pianeta

In anticipazione, avemu di prevene chì hè megliu cummincià à leghje l'articulu seguitu cù un omu nervudu è impressibiltau. Questu avaraghju permessu à l'impresa per un longu tempu. Sò pronti? Dopu avemu principiatu u nostru tour per i prisenzii più terribili in u nostru munnu.

1. Diyarbakir, Turchia

A lista di i siti inhumani di detenzioni include una prissioni localizzata in a cità di Diyarbakir cù u stessu nome. Eccu, ùn sò micca solu l'adulti, ma ancu i zitelli pusendu davanti i bars. Inoltre, ci sò i prublemi cù u sanetaje, per questu quale ci hè un foddi poisonu in a stanza. Spessu i passageri sò inundati cù a sumenti. Inoltre, i celi sò immersi in prigiuneri. E da a parte di i guardiani ci sò tutti i tipi di abusi di a pusizione. Per esempiu, in u 1996 una "slaughter planned" hà fattu in a prisión turca. I guardi "pusonu" preseci contra l'altri. In u risultatu, 10 persone èranu missi è 25 eranu gravemente danzi. Finu à quì, e cose ùn viaghjanu bè bè quì, per trattà questu sceglite. Certi persone priziosu reduzinu i so cuntatti cù a vita, è quelli chì spiranza per u megliu stabiliscenu disturbi è i stravaganti di famu.

2. La Sabaneta, Venezuela

Eccu i monti di u prutezione di u populu. Questu prighjone hè cunzidiratu unu di i più periculosi in u mondu. Un guvernu guardà 150 presos. U bastimentu hè struitu per 15 000. Issa in La Sabanet 25 (!) 000 presos. Parechje sò in hammocks. In questa prigione, ùn solu micca i cundizzioni viventi sò terribili. Eccu micca un saneamentu (u coleriu hè una cosa cumunu). Sapemu chì a Sabaneta hè corrupta è qualchi presidii cuntrolanu stu locu. In u 1994, in u risultatu di a guerra trà i prigiuneri, più di 100 presos anu chjussianu vintu è sguassate.

3. ADX Florence Supermax, USA

Questu hè u cundottu più terribili in l'America di u Nordu. Hè cusì chì cum'è l'u Tempiu discrivutu sta stituzzione: "Prisenti passanu i so ghjorni in i celluli mette di 3,6 à 2,1 metri gruesati cù parechje concreta è doppia purtata di metalli sliding (cù una parti opaca internhele per chì i presonuti ùn ponu micca vedutu). L'unica finestra di a càmera, quasi metru altu, ma solu 10 centimetri anu, permette di vede un pezzu di u celu è à pena più altru. Ogni cellula hè un lavu cumminatcu cù un tagliatelle è un coltu automaticu, è i prigiuneri dormenu nantu à i chaises di cumbirsu chjucu cù colchju finu. In a maiò parte di e so càmera ci sò TV sets (cù ràricu integrata), i prigiuneri anu accessu à i libri è magazines, è ancu qualchì materiale per i schezi. I aristanti sò datu à 10 ore di l'eserciziu per simana fora di i celi, ùn ponu esse unterna visiti à u "hall" indoors (una camera senza finestra cun una sola barra horizontale) è u gruppu sighendi à a strada, à u patiu per spassighjate (cun ​​tutti chì anu persu in una cellula separata). L'alimentariu hè passatu per i slotti in a porta interna, per mezu di tutte a cumunicazione pidali si mette (cun ​​guardiastru, un psiquiatre, un capizariu o un imam). "

4. Tadmor, Siria

Hè situatu à a cità di u listu nome. In prima, u pénalecteur Tadmor era stata avà per guidà criminali di guerra. Dapoi anni 1980, non solu l'militari, ma ancu altri prigiuneri anu arrivatu quì. Questu prigione hè cunnisciutu per u so regnu brutali. Eccu, ogni persona hè torturata, chì spessu porta à morte. Guardia, per fiscà l'admission of culpabilmente, durante l'interrogatori, beat convicts with metal pipes, cables, whips, whips and wooden boards. Ci era questione quandu i guardiani puderà priguglià cù drogheri pisanti, pusonu pacchettii nantu à i so capelli, i purtavanu in u patiu è i martellonu cù l'assi ...

5. Karandiru, Brazil

A prigiò si trova in u territoriu di São Paulo. Eccu in u 1992, 20 puliziunzii urganizanu un scogliu massu di presos. In u risultatu, in 2014, ogni unu di elli ricevenu 156 anni di prissioni. A data, più di 8.000 priggiuneri anu stati espunuti dopu avanti.

6. Camp 66, Corea di u Nordu

Hè cunnisciutu ancu in un campu per i prigiuneri pulitici "Kwan-li-so". In annu u 20% di i prigiuneri sò persu. Eccu una dieta monotonia. I prigiuneri sò furnuti à a farina, diluita cù acqua calde. A voti si dani a sopa cù col avianu. Unu scappatu prigiuneru di lacrimi in i so ochji ricorda: "Duranu 8 ghjorni, hà urdinatu à pusà cun u mio capu finu da 4 ore à 10 ore. Tutti i tempi ch'e aghju intesu, m'avete cun mè un bastone.

7. Bangkwan, Tailandia

In questa prigione ci sò suicidali bombers chì esperanu a pena di morte è quelli chì sò cunnannati à 20 o più anni in prigiò. A persone dedica in camere da 6 à 4 per catorceti oghji ghjornu. A pranzu in prigiò sò assai scatti, una volta un ghjornu. I presosi sò stati invitati per cumprà u so propiu alimentu per i soldi dispostu di i so parenti, è s'ellu hè micca pussibule, travaglianu nantu à l'altri. In u Bangkvah sò regnani i sanatorii, in i celi induve 25 persone viranu, solu un aseo. U sistema di purificazione in u prigiò ùn hè micca previsto, hè sustituitu da pits concretos.

8. El Rodeo, Venezuela

In questa prigiula sò quasi 50.000 pirsuni. Eccu parechji bandit groups vie. In 2011, parechji prigiuneri in El Rodeo fici un tumultu è hà pigliatu parechji centu persone in parte.

9. Gitarama, Rwanda

A caserna hè fatta à truvà 700 prigione, ma in regula stu prigione cuntene 5 000 pirsuni. Parechji presosi scurdate ciò chì di manghjà ogni ghjornu. Ci sò spessu cases chì altri prigiuneri pruvate di manghja priziosi forti. Quì ùn ci sò micca abbastanza beddi, è per quessa chì sò sò durmi in terra amara. I celi sò macchiati cù stile. Sicondu statistiche, ogni vucidu prigiuneru ùn hè micca stato à u vermentu di a corte.

10. Rikers, USA

Eccu una Isula di prisión cun una zona di 1,7 km2. In u 2009, 12.000 priggiuneri eranu tinuti annantu à u so territoriu. In Rikers ci sò 10 prisione particulare per l'omi adulti, e donne è minori, chì rapprisentanu l'analogu Americana di u SIZO RUSSIA. Frà tutti i prigiuneri u 40% pardonu di disordini mentali. Un membru di u Cunsigliu di a Nova York, chì anch'ellu hà visitatu Ruckes, hà descrizatu ciò ch'ellu visti: "Quandu aghju visitatu Rikers Island, aghju vistu l'urbili cundizioni di i prigiuneri in cunclusione solitaria. Questa hè una cammisa assai chjuca (3.5x6), cuntene l'oliu d'urine è l'excrementu, u lettu hè cupartu da rustu, u colchju hè tutta di moltu. A cellula hè assai calda. E i prighjunati m'hà dettu chì eranu stati svegliati à 4 da dumani, per puderianu a so ora per un passaghju. Sì si rifieghjanu di passà per un passaghju à 4 o'clock à a mane dopu, sò furzati à serebbe 24 ore à ghjornu ". E l'anzianu putenti hà dettu chì i guardi utilizzanu bandi di prisión per cuntrullà altre prigiuneri.

11. San Juan de Lurigancho, Peru

Inesessuali, hà deve cuntene 2500 prigiuneri, ma ora sò quì 7000 prigiuneri. In u so territoriu, creanu a dilinenza. Cocks combattenu per questu locu - un fenominu nurmale, cum'è visiti à e prostituti per u "esame medica". I presosi stancanu vicinu à i corps, intruducennu assassinanti è altri atti di viulenza.

12. San Quentin, USA

Hè in u statu di Californie. San Quentin executa la pena di morte (gas chamber). Dopu, a ingeszione letale hè stata amministrata. In a maiò parte di i Stati di i Stati Uniti, cum'è un tipu d'ordine più humane, l'elettrocution hè statu sustituutu. Finu finu à u 1944 durante l'interrogatori in San Quentin, a tortura hè stata utilizata, ma hè statu pruibita.

13. Alcatraz, USA

Hè l'isula eponymous in a baia di San Francisco. Alcatraz hè diventatu un museu. E prima tempi criminali anu temutu chì un ghjornu eranu trasfiriti in queste prigiuni. Cusì, a presida era circundatu da un murale solidu è altu, u filu di lignu fù stendu in tutte e nazioni è si eranu stati patruli. Ùn ci era micca caghjuli cumuni: u cunnannenti era sempre solu cun ellu. A strada, Al Capone avia serve u so terminu in Alcatraz.

14. Sante, Francia

In a storia di u prigiò, parechji famosi famosi è nomi famosi anu visitatu, cumprese i famosi poeti Francesi Paul Verlaine è Guillaume Apollinaire. Tutte e caghjuli in Santa sò sempri fugliati è invece di quattru persone impone nantu à u persunale, ci sò chaljatsya per 6-8 priggiuneri. Chjave di e salottu nantu à i palisati ùn anu micca fatta inutilità per l'utilizazione è ghjè casi impussibile di lavallu normi. Inoltre, i prigiuneri sò permessi di visità a presenza solu dui volte in una settimana. Questu leva à insalubresità, infizzioni cù e malatie fungi è pirozzi. Un altra disgrazia hè u cunsumu di mancanza di mala calidad è culpulita. Per via di cunsiquenza, i prigiuneri soffrenu di malati gastri. Ci sò tanti ardi in prigiò chì i prighjuneri sò furzati à mantene e so perteni suspendi à u suffittu. In 1999, 120 prisenti si suicidi.

15. Stanley, Hong Kong

Questu hè una di e prisenzii cù un nivellu di segurità aumentatu. Hè un locu di tortura è morte. Chistu ùn compresi micca solu l'assassini seriali è i briganti, ma ancu i refugees da Cina, quelli chì pruvate di creta a fruntiera.

16. Vologda Pyatak, Russia

Dopu à a morte di Stalin, a culunia passò in una presida. Eccu per prisione in vita. Avà Vologda Pyatak à l'isula di Fiery hè cunservatu da 250 unità di persunale, di quale più di cinquanta (o più precisamente 66 persone) sò e donne. I celui cuntenenu 2 persone tutti. I Convictè ùn avete micca u dirittu di farfantarìsinu durante u ghjornu, mancu à pusà à pusà nantu à u lettu, ogni volta di abbandono a cellula sò sottumessi à una ricerca minima.

17. Prisenteria Butyrskaya, Russia

Eccu u più priziu più grande di Mosca. In u mumentu, ci sò circa 3000 persone in u pruneru Butyrka, anche più più recente si sò più stanu. Questu hè un locu di u prigiuneru di 20 edificatori di trè anni, cù un totale di 434 camere. In u Butyrka sò cunviciti di u SIDA, soffrenu di a tuberculose, è infizziosi.

18. Campu 1931, Israele

Questa hè una reute riguardu di pruneru situatu in a parti di u Ghjurdanu. Finu à u 2003, nunda era cunnisciutu da ella. Sulu só cunnisciutu chì i prigiuneri sò manteni in i celi (2x2) senza windows. In certi camere ùn ci hè micca bagnu, è i guardiani si decide quandu di furnisce l'acqua run à a cellula. U cunnuttatu, libbiratu in u 2004, Mustafa Dirani, noteu chì l'investigatori chì interrogavanu prigiuneri spessu sottumessu a violenza sessuale.

19. Kamiti, Kenya

Questu hè un prisione di rigoro di rigalu. In principiu, Kamiti hè statu prughjettatu per adatta à 800 priggiuneri, ma in 2003 questa cifra avia aumentatu à quasi trè milla. Questu istituzione hè cunsideratu u locu più preciatu di a prissioni di i prigiuneri in u mondu. Per via di questu, ci era prublemi incù sanità è sanità.

20. Attica, USA

Questa hè una di e prisenzii cù e cundizioni massimi di sicurità. Fu in questu da u 1981 à u 2012 era l'assassinu di John Lennon, Mark Chapman. In u settimana di u 1971, 2 000 priggiuneri eranu stati captule da 33 guàrdie, esigendienne di cundizioni vivaci di u guvernu è l'eliminazione di a discriminazione raciale. Quattru ghjorni erani negozii. In u risultatu, 39 persone eranu tumbati, cumpresi i guardiani di custruzzione è i prigiuneri.