Cumu si libri di i bugni di farina?

Ogni mistresse, ancu u più scrupulevuli, hà truvatu almenu una volta in u so suminatu di bugni di farina. Anu parechji ani appieghjatu in sacchetti di cereali immediatamenti dopu a compra, è in un'altra occasion l'insetti ponnu esse rimettutu propriu dopu un pocu tempu. Quandu vene esse cagliate preghjudizii, chì fà, se i piccati chì sò stati stati in a farina?

Perchè i bugni sò stati posti in farina?

A ghjente chjamà bugne di farina da a famiglia d 'escaraboli scugbiate parechji volte ancu frutti. Si in un saccu attentat durante una longa muntagna macaroni, cereali o farina, ci hè una grande capacità chì prestu quì trovi questi insetti. Hè vale una criatura per arrivà à u cuntinuu cù l'alimentari è i ochju ova, è pudete cunsiderà a qualità di i propietari di i Khrushchaks. Per piacè degustate i frutti secchi , farina, pasta, cereali, fegate è ancu i bianchi di frutti. A maiò manera di abitarà farine di farina in sacchetti, caseddi cù i rossi di prudutti o di polpa di farina. Per quessa, hè stallatu e chjappi, induve certi sacchetti novi è anziani cù i sfarenti stili sò apilati d'alcuni, simpricamente tràppule questi parassiani.

Cumu sguassà i bugni di farina?

I sperimenti anu dimustratu chì in un locu prughjettu solu l'Ichcircchî no surveghjanu. Sì l'umidità hè ridutta à u 8%, u ghjornu murite solu. A temperatura ottima per elli hè 18-32 gradi, chì quasi currisponde à a temperatura di l'ambienti. Avemu bisognu à purificate a piazza di e stufa è spegneri, spucchendu tutte e cose cun dichlorvos, se pò pussibuli, da piglià fora durante un certu tempu à a frette. Piglià e stile è e pareti di u mobili cù esencia acèticu, suluzione di cloru o soda.

Pruvate per fà creà a farina. A fiducia assicurata chì u croup ùn hè micca infettatu, ancu s'ellu hè normale in l'apparenza, ùn pò esse micca. Hè cunsigliatu di scaldassi à 70 gradi è pour è in cuntenenti stampati di plastica o vetru. A seconda manera hè di cunghjelà. Se l'estate hè allora, pudete mette e sacchetti di tè in un locu in un locu.

Dante i modi popolari, chjamemu i metudi siguenti:

  1. Purtate i pezzi di carta laurel nantu à u ghjurnale in u cupboard.
  2. Spread the cloves of garlic on the shelves.
  3. Molti sustene chì i bugdi nichi in a farina ùn sò micca stati posti, siddu si trovani i fiori fiori di lavanda.

Quantu sò sti metudi di aiutà, avete bisognu di verificà in cuntzertus. Ma ancu in u duminiu di ridere di i bugni di farina, una cosa più efficafia è fiducia hè una bona prevenzione - pulitrice nant'à i casketti, pruvate di sguassà sacchetti vacanti, prudutti di e magazini in un cuntenutu segatu.