Comu caccià u fungus in cantina?

A cantina in una casa privata permette di cunservà a cunservazione è a leggente cù frutti for longa ora. Ma s'ellu si u fungi hè crisciutu, attente immediatamente, perchè hè periculatu micca solu per l'alimentariu, ma ancu per a vostra salute.

Comu caccià u fungus in cantina?

Per avà cunsiderà quì chì u funziu deve esse trattatu in a cantina è ciò chì devi esse fatta prima.

  1. Cusì, prima di caccià u fungus in a cantina, deve rinviallu da l'alimentu. Di genere, per trattà u funziunamentu in a cantina principia annantu à a fini di lugliu, perchè in questa ora ùn sò digià veli freschi è l'anziani pò esse ghjucatu.
  2. Prima di eliminà u funghjettu in a cantina, a sabbia è l'esiliu deve esse eliminati per a cunsirvazioni, posto chì i furmati ponu stati nantu à elli è tuttu u travagliu sarà nunda. Tutti issi chjassi sò lavati bè cun sapori è acqua è secchi à u sole.
  3. A lotta cù u funghju deve esse in una cantina secca, perchè e cundizione per u moldu sò più sfavore. Allora, abbanduneghja a cantina aperta è secca in questu modu per un'annocu di simane. A Securezza ammazzulu u moltu è impedisce di sparà.
  4. Avà scelta un rimediu adattatu per u funziunamentu in a cantina: sulfatuu di cobre, sulfuriu cù calce, calza di limonu o paste cù cuntenutu di flúor. U menu periculu periculattivu per l'omu hè calce è vitriol.
  5. Eccu a ricetta più populari per caccià u funghjettu in a cantina: preparanu una solu suluzione di 1 kg di calcina idratata è 100 g di sulfate di cobre. I dui ingredienti sò raffinati cù l'acqua per separà, inveciammu scorcia in vitriol. U mischju famusu di Bodros hè mortu per un funghjetu biancu in una cantina è relativamente salva per l'omu. Cù sta solu suluzione, pruduciammu pruduzzione enormi, bâtimenterie è u tettu.

Puntatu impurtante: se ci sò moltu nantu à i muri, deve esse distituitu è ​​una sassa di u mglieru cù una lumera sopra, pudete dinù solu fà a solu suluzione cù solu una solu. U pavimentu hè ancu copuose trattatu cù a mezora finita, poi poitina cù calce è sabbia.