Patate "Elisabetta" - description of the varietà

Hè diffesibile di sobrevalurà l'impurtanza di e patate nantu à a nostra taula. Per un bellu pezzu, sta vittoria tradiziunali hè stata aduprata in i ghjorni di sepi e in festi. E ora ùn pudemu micca imagine a nostra dieta senza stu pruduttu maravigliu è satisfaci. Diversi tipi di patate sò adattati per preparà diverse platti.

Cusì, per aiutà e patate fritte per esse crispy, è micca steamed, unu deve chjamà tanti variità chì cuntenenu pocu fèciu. E vice versa - per piglià un patate aromatizzatu d'acqua, bisognu à piglià patate cù un grande cuntenutu di fècheru per fugliale. Hè un raccogliosa assai rapida è hè moltu friable, chì hè necessariu per a patata macinata.

Ci hè parechji patate chì si cunghjunghjenu in elli è u boni gustu è lezhkost, è sò immagnantate finu à a prossima temporada. Una di queste varietà hè a varietà di patata "Elisabetta".

Patate "Elisabetta" - caratteristiche

Questa varietà hè unu di i primi breeddi di patate corsi di criatori domestici. Malgradu u fattu chì dopu avè apertu assai variità diversi, a patata "Elisabetta" - è à questu ghjornu un alloghju bè à a nostra tavola. L'estazione di stazione di Vsevolozhskaya è l'Institut d'Investigazione di Leningrad "Belogorka" produsori cumminciata una varietà di patate "Elisabetta" cù cunsultanti cunsumatori.

L'arbulu di "Elisabetta" hè chjuca, in comparatione cù i so fratelli. I foglie sò grossi, saturatu verdi. A varietà fiurisci cun lamentu cù u scherzu di l'ovariu è ùn si forma micca piumevuli.

I tuberculi sò inturniati in u circondu, arcuni attrazzati un pocu, u culore di a pelosa da u amaru à u lume beige. A superficia di u tuber hè liscia, senza vilidi raghji cun ghjustu visibili. U pulp hè biancu, ùn hè micca sughjettu à scuru duranti u manutenzione dopu a limpieza, in cuntattu cù l'aria.

A varietà "Elisabetta" hè assai prolificu - in un casu sò quasi deci prudutti è di una ettaru, cù l'agrotechnicien right, cullini da quattrucentu cententi di patate. Excellent gustu, cuntenutu media di starchi, crescitatu eccezziunale per un novu cultu senza pèrdite - tuttu questu ùn pò micca fallimentu Cum'è un cunsumu simplicatu chì vole crià un pruduttu u pruduttu d'altu pruduzzione in u so situ. U vantaghju impurtante di "Elisabetta" hè cunsideratu cum'è una grande resistenza per tutti i tipi di patologii di patata, cù l'eccezzioni di a testa tardi - a questa stabbilità hè a mediu.

Oghje, u materiale di piantazione "Elisabetta1" hè prisentatu nantu à u mercatu, chì hè modificatu geneticu. Sì ùn avete micca paura di sperimenti, cumprate à compra stu patata, u culleghju di culore è di e malatie ùn sò micca terribili, è una gran cultura hè garantita. Ma quelli chì ùn volenu risicà a salute, avete sceglie i vechji è pruvate per anni "Elisabetta".